Marta Usurelu

Marta Usurelu

Ne vedem joi! La iarna!

saladeschidere

Am fost in tabara! Din nou! ☺ Iar editia de saptamana trecuta, cu numarul 7, inca se resimte! Sunt cu mintea la Paraul Rece! La telefon, pe email si pe Facebook subiectul este mereu tabara. Continuam discutiile incepute acolo si tanjim dupa o seara lunga incheiata inevitabil in jurul chitarii lui Ionut Tecuceanu.

deschidere sala
Pentru cine nu stie, Social Media Summer Camp nu este o tabara de cantece si relaxare. Din contra. Desi, dupa fiecare editie ne propunem sa gandim in program o dupa-amiaza de relaxare! Programul este intens si ne-a tinut in sala de conferinte, din munti, de dimineata si pana dupa ora 18.00. De ce? Pentru ca este o tabara in care inveti si reusesti sa construiesti relatii si strategii, sa cunosti oameni si, mai ales, sa-ti faci prieteni.

exercitii

Am vorbit, asa cum ne-am propus despre tot ce e nou in social media, ce urmeaza, ce se face afara si putem face noi, despre cum integrezi social media in comunicare, pe ce canale este cel mai eficient sa comunici dar si ce fel de campanii se fac in Romania. N-a lipsit nici exercitiul practic, in care participantii au rezolvat brief-uri si au prezentat solutiile in fata unui juriu care a cautat sa elimine erorile, sa incurajeze directiile bune si sa spuna ce alta solutie s-ar fi potrivit. Implicarea in aceeasi echipa a companiilor, bloggerilor si oamenilor de PR i-a determinat pe cei din tabara sa interactioneze si sa ajunga sa cunoasca mai bine cum gandesc si actioneaza fiecare in parte, sa inteleaga mai usor cum ar trebui sa discute unii cu altii pe viitor.

breakfastclub“Acum stiu cum sa abordez o companie!”, “N-am crezut ca pot comunica asa!” sau “Am inteles in sfarsit ce vor bloggerii!” – sunt cateva concluzii frumoase care m-au determinat sa ma gandesc deja la urmatoarea editie. Mai mult, oamenii din companii au fost incurajati sa devina producatori de continut sau cum trebuie sa selecteze bloggerii in functie de ce campanie fac. N-am ocolit nici subiectul visual marketing sau eternul Facebook si am analizat ce s-a schimbat.

colaaproape
Marea noutate, subiectele conferintei au fost impletite cu activari peste asteptari. Atat ale participantilor dar si ale mele! Coca Cola a personalizat pentru a doua oara can-urile de la tabara cu Biz! UniCredit Tiriac Bank a oferit participantilor bilete la Summerwell! TNT ne-a facult livrari speciale peste livrari nesperat de speciale, aducandu-l pe Groparu la Paraul Rece. Calif a reusit sa mute tot Califatul din Bucuresti la Parau si ne-a transformat ultima seara intr-o veritabila poveste din 1001 de nopti! De senzatie!

calif

Heidi ne-a facut praline personalizate, in direct, iar Lidl ne-a lasat fara cuvinte cu o competitie care ne-a incantat si saturat! Tortul aniversar al primilor 15 ani de productie Danone in Romania ne-a indulcit in miez de noapte, Garanti Bank ne-a oferit sampania si biscuiti Like, Caroli ne-a insotit pe toti acasa cu pachete pesonalizate, ca de obiceri frigiderele de Staropramen au primit imnuri din partea participantilor, Renault abia a facut fata solicitarilor de drive test pentru minunatul Twizy iar Bitdefender ne-a aratat inca o data cat e de important este sa fim safe in aceasta lume nebuna!

gratarDa, stiu, am scris mult dar mai am multe, atat de multe de scris! Asa cum, bineinteles, mai sunt altele, tot la fel de multe, care nu pot fi scrise! Am avut parte de o editie cu multi participanti noi care au reusit sa iubeasca la fel ca noi acel loc din munti; cu toate conferintele de peste zi si dar si cu nopti de pomina incheiate cu breakfast club, dar mai ales cu efect puternic asupra modului in care oamenii si companiile comunica dupa tabara.
martasampanie
Am vazut efectele taberei si le numaram cu mare drag si placere in fiecare zi. Vreau sa le multumesc celor care in activitatea de zi cu zi amintesc de #bizsmscamp. Nu e usor sa pui cap la cap aceasta intamplare! Iar ca organizator nu stii niciodata cum vor reactiona participantii. Se pare insa ca am avut si de aceasta data inspiratie si ca dupa aceasta editie am mai adunat in jurul nostru o noua serie de prieteni!

foctabara

Pentru ei si cei care cred in puterea si magia social media nu pot decat sa inchei cu “Ne vedem joi!”. Joi, pe 10 iulie, la premiera de la Bucuresti a filmului Usturoi al minunatului Groparu si joi, la editia de iarna a taberei, care va avea loc in perioada 27-30 noiembrie 2014!

Pana atunci, va las cu un film despre cum a fost aceasta editie, realizat de Ionut Tecuceanu! 🙂