Marta Usurelu

Marta Usurelu

Un om care iubeste ideile

Iulian Padurariu_0805 2

A fost director de marketing la Unirea si l-a lansat pe Dorel si intreaga serie de reclame care au facut istorie in publicitate. A adus zanul la Banca Transilvania, convins ca in marketing trebuie mers pe feeling si simplitate.

Iulian Padurariu are curaj. Curajul sa impuna noi concepte pe piata si reuseste sa schimbe soarta companiilor pentru care lucreaza. Desi este partener Trout & Partners pentru birourile din București, Chișinau și Viena, n-a renuntat la marea sa dragoste – marketingul, si in urma cu cativa ani a infiintat compania Marks.

Este un profesionist pe care l-am urmarit de-a lungul carierei sale si care a reusit sa se impuna de fiecare data ca om. Un succes rar intalnit intr-o piata dominata mai degraba de orgolii decat de realizari. Mai mult, este genul de vorbitor care a evoluat frumos si a ajuns unul dintre cei mai buni speakeri de la noi.

Imi place la Iulian foamea de nou pe care o are si pe care ti-o insufla de cate ori vorbesti cu el, dorinta sa de a fi in pas cu tot ce e nou si de a impune cele mai noi concepte in activitatea de zi cu zi. Frecventeaza de multi ani cele mai mari conferinte si merge la marile universitati din lume pentru a fi acolo unde se nasc ideile.

Anul trecut, intr-un weekend, a lansat ”Nu Ponta”, un fenomen care a explodat pe canalele sociale si a aratat inca o data ca e mai eficient sa faci proiecte decat sa stai comod in fotoliul de manager si sa afirmi ca le cunosti pe toate.

Din nou, imi place Iulian pentru ca stie cum sa vorbeasca cu tine despre produsul tau. Stie sa-ti faca strategia de comunicare si marketing, sa te pozitioneze sau chiar sa te scoata din faliment. Are capacitatea sa puna in practica idei simple, eficiente, si sa-ti arate direct care este problema.

Si mai am argumente. Este unul dintre putinii profesionisti de marketing care cunoaste puterea comunicarii si a social media. Pentru ca stie s-o foloseasca si s-o faca sa lucreze pentru proiectele si clientii sai. Dar mai ales pentru ca, indiferent de cate premii are, si are 11 trofee Effie, sau de cat cat de ocupat este, a ramas OM.

Un om care in viata de zi cu zi imi este prieten si colaborator drag si apropiat pentru revista si evenimentele Biz. Miercuri, pe 18 februarie, Iulian este invitat de onoare la Social Media Summit Bucuresti, unde vorbeste despre tema sa preferata: cum se construieste o strategie de succes si care sunt pasii de care trebuie sa tii cont. Va invit sa-l cunoasteti si sa-l ascultati pe Iulian. O sa va placa!

Foto: Vali Mirea/Biz