Marta Usurelu

Marta Usurelu

Biz Marketing Xchange la start

Am stiut din primul moment in care echipa GMP mi-a propus ideea schimbului de directori de marketing ca va fi un proiect fara precedent. Am cantarit bine insemnatatea ideii inainte s-o impartasim directorilor de marketing si s-o anuntam oficial.

Sa provoci acesti manageri la un schimb de companii, fie el si doar pentru o zi, este greu! Au agende incarcate, sunt oamenii care apar cel mai rar la evenimente. In plus, multe dintre companiile din top 200 dupa cifra de afaceri nici macar nu comunica cine ocupa pozitia de director de marketing!

In acest context, sa-i convingi sa intre intr-un astfel de experiment este o adevarata arta! Ba chiar, asa cum au declarat cei mai multi dintre interlocutorii mei din ultimele saptamani, ceva imposibil.

Dar n-a fost asa! Imposibilul este posibil si colegii de la Biz au anuntat ieri pe site-ul revistei cei 10 directori de marketing care isi vor schimba in luna mai, pentru o zi, compania in care lucreaza, in cadrul Biz Marketing Xchange (BMX).

Doua atuuri, pe langa tenacitate si abilitati de negociere, ne-au ajutat sa-i convingem: Biz si-a castigat renumele de a fi cea mai creativa si curajoasa revista, iar ideea nemaintalnita pana acum in piata romaneasca de marcom a atras imediat atentia profesionistilor!

Asemeni unui bulgare de zapada, Biz Marketing Xchange 2015 a ajuns de la idee la proiect viabil in mai putin de 24 de ore si a reusit sa creasca intrecandu-ne toate asteptarile. Am primit zeci de telefoane si emailuri de la companii care doreau sa-si manifeste aprecierea fata de idee sau care se aratau interesate sa-si inscrie directorul de marketing in cursa BMX.

Initiativa Telekom de a sustine Biz Marketing Xchange este o recunoastere a unicitatii proiectului si ne onoreaza. BMX se incadreaza perfect cu misiunea companiei de a inova si de a sustine companiile din Romania si reprezinta primul pas pentru crearea unei comunitati solide a oamenilor de marketing din Romania care, astfel, vor putea sa isi impartaseasca experientele profesionale.

Decizia de pastrare a numarului de 10 profesionisti a venit simplu: cream dorinta si pastram restrins cercul de specialisti, pentru a putea coordona si monitoriza directorii de marketing implicati. Iar editia din 1 iunie a revistei vom prezenta pe larg experienta acestui proiect.

Anuntul oficial al startului de ieri este urmat de tragerea la sorti a companiilor in care managerii vor merge si apoi de schimbul propriu zis de directori de marketing. Vor intalni, mai exact, directorul de marketing titular si echipa acestuia, vor lucra impreuna si vor discuta subiecte de marketing, organizare si branding.

Doamnelor si domnilor, cu mare placere, va prezint echipa de nota 10 a editiei Biz Marketing Xchange 2015:

Georgia Baltag, Marketing Manager, MasterCard Romania
Mihai Barsan, vicepresedinte marketing, Ursus Breweries
Calin Clej, Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise, PepsiCo
Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC, Pizza Hut Delivery, Paul
Tudor Galos, Consumer Marketing Executive Devices Category Lead, Microsoft Romania
Ionut Gheorghe, Director de Marketing, Dacia si Renault
Raluca Kisescu, director de marketing Romania si Moldova (Senior Manager Commercial Marketing), Avon Cosmetics
Adrian Nicolaescu, Marketing Director, Mega Image
Anca Nuta, Head of Identity & Communication, UniCredit Tiriac Bank
Andreea Toloaca, Marketing Director, Orkla Foods Romania

Profilele celor 10 directori de marketing, tragerea la sorti si fiecare intalnire si etapa a proiectului vor in prezentate pe larg prin relatari si imagini pe site-ul si pe canalele social media ale revistei.

Print