Marta Usurelu

Marta Usurelu

Adevaratii constructori de branduri

coperta-brand-100-2015

Nimic nu conteaza mai mult in branding decat grija si inspiratia. Decat dedicarea pe care oamenii din echipa o au pentru brandul pentru care lucreaza. Simti cand oamenilor le pasa! Cand au grija sa nu faca ceva gresit si vor sa creasca si sa dezvolte brandul. Vezi, cand fac o campanie, cata pasiune pun in ea si ii auzi cum vorbesc la intalniri.

Nu ma refer la oamenii de fatada care au grija sa para profesionisti, desi sunt multi de acest fel in departamentele de marketing. Vorbesc despre oamenii care demonstreaza prin faptele de zi cu zi ca le pasa de brandul pentru care lucreaza si pe care nu l-ar schimba pe nimic, indiferent de oferta venita de la competitori.

Acestia sunt adevaratii constructori de branduri! O stim cu totii si o simtim ori de cate ori ii intalnim. Acesti oameni au tot meritul succesului brandurilor pentru care lucreaza!

Scriu acest post inspirata de trei astfel de oameni pe care i-am intalnit in ultimele zile. Si stiu astazi, dupa ani buni de experienta, ca cel mai mare atu al unei companii sunt oamenii care au incredere in brandul si viziunea managerilor pentru care lucreaza. Cei care au grija ca fiecare nou pas si campanie sa se potriveasca cu brandul, sa-l pozitioneze si sa-l evidentieze.

Daca aveti astfel de oameni in companie, apreciati-i! Spuneti-le sincer cat de importanti sunt si premiati-i! Daca nu, cautati-i si incercati sa-i cresteti pe ceilalti angajati in acest spirit.

Nu sunt vorbe goale. Si, in ciuda lipsei de afirmare si neincredere din piata, in ciuda celor care s-au obisnuit doar sa se planga, stim cu totii ca exista oameni valorosi, care-si iubesc jobul si care au simtul raspunderii.

100 cele mai puternice branduri romanesti

Pentru acesti profesionisti si pentru consumatorii care de ani buni aleg sa cumpere produse romanesti, echipa Unlock Research si colegii de la Biz analizeaza in fiecare an brandurile romanesti. Studiul „BrandRo, 100 cele mai puternice branduri romanesti” prezinta pentru al saselea an consecutiv brandurile romanesti care stiu sa evolueze in ciuda crizei si a piedicilor din piata.

Editia din acest an va fi lansata in cadrul conferintei BrandRo care va avea loc vineri, la galeria Galateca, si reuneste profesionistii din marketing, branding si comunicare. Evenimentul evidentiaza strategiile si provocarile cu care se confrunta brandurile romanesti si modul in care sunt ele percepute de consumatori.