Marta Usurelu

Marta Usurelu

Despre rezultate si profesionisti

Screen Shot 2016-03-28 at 20

Mi-a placut ideea lui Mugur Patrascu de a lansa agentia digitala, Screen Native, cu o serie de interviuri cu profesionisti care au curajul sa spuna lucrurilor pe nume. De ani buni, atat agentiile, cat si companiile, se lupta cu mentalitati care nu fac decat sa tina piata pe loc. Cat despre bugetele din piata, multe par o gluma pentru interlocutorii straini.

Stim cu totii ca traim si lucram intr-un cerc vicios, unul in care “companiile se fac ca platesc si agentiile se fac ca lucreaza”, cum bine spune Gabriela Lungu. Companiile considera ca nu primesc valoare pe masura bugetelor, agentiile se simt desconsiderate si, de ani buni, desi toata lumea este nemultumita, situatia nu se schimba.

Am acceptat interviul cu acelasi gand cu care scriu si aici, pe blog. Daca vrem sa se schimbe ceva, noi trebuie sa facem posibila schimbarea. Noi putem sa rupem zalele lantului care ne tine prizonieri si ne forteaza sa batem pasul pe loc. Iar exemplul celor care au indraznit sa iasa din rand si sa fie diferiti prin proiecte curajoase arata ca se poate.

Mai mult, anul a inceput pozitiv si se anunta mult mai bun decat 2015. Este neasteptat de mult de lucru. Inclusiv ianuarie, o perioada plata din punctul de vedere al multor domenii, a fost o luna buna.

Suntem asadar intr-o perioada perfecta in care se poate trece de la lupta pentru supravietuire la cea in care sa construim proiecte si sa aratam cine suntem. Iar daca la sfarsitul anului constatati ca oamenii vin la voi pentru cine sunteti si ce faceti, nu pentru a va solicita ceva din ce a reusit competitia sa impuna drept standard, este primul semn! Unul care arata clar ca ati reusit si sa va impuneti in piata, ca ati reusit sa va schimbati si da, ca odata cu voi ati mai schimbat putin din ce se intampla in in jurul nostru.

Despre relatia client – agentie, despre inovatie si oameni de marketing, despre comunicare si orgoliile celor care cand vin intr-o echipa si vor sa schimbe tot, despre strategii sau lipsa lor, despre bugete si mai ales despre dorinta de a face proiecte si curaj am vorbit in acest interviu, care explica multe dintre situatiile prezente, dar mai ales sper sa va determine sa deveniti unul dintre profesionistii care arata cine sunt prin rezultate!