Marta Usurelu

Marta Usurelu

Totul despre nimic

14379804018_eef9379959_z

E plin de nimic in social media. De tot si de toate, dar in esenta de nimic. Cu greu gasesti ceva de citit. Ceva de gandit!

Oamenii nu mai au timp sa fie profunzi.
Desi asa pare,  oamenii nu vor sa fie profunzi cu toata lumea. Pentru ca nu toti inteleg ce spui. Iar cand fiecare isi da cu parerea si comenteaza, mai bine iti pastrezi ideile si gandurile pentru cei apropiati. E mai “safe”.

Lucrurile importante nu atrag atentia.
Stim, nu sunt demne de like si share. Succes au micile glume si caterinca sau lucrurile emotionale, care te fac sa plangi si te determina sa dai like, printre lacrimi, cum mi-a spus un prieten.
Stim ca articolele si postarile muncite si importante nu sunt cele mai share-uite, dar nu inseamna ca nu sunt citite. Textele bune se vad, se citesc. Nu se bucura, e drept, de aceleasi reactii, dar nu este o competitie. Si, cu siguranta, ele conteaza. Ele raman.

Oamenii se plictisesc si obosesc.
Daca nu-i afecteaza, nici nu-i intereseaza. Asa a fost mereu. Nu doar acum. S-a vazut cu Ankara si apoi cu Buxelles. N-a mai fost empatie, n-au mai fost schimbari in pozele de profil. Doar opinii dornice sa atinga cat de cat subiectul. Dar si ceea ce conteaza: mai multe texte coerente, documentate si bine scrie de oameni care vad importanta realitatii. Mai putin share-uite, da, dar vazute cu siguranta de toti cei care le asteptau.

Oamenii uita.
Se stie. Azi te plac sau din contra, nu te suporta. Maine insa se razgandesc si te plac sau urasc la fel de usor. Dar cel mai probabil, poimaine te uita iar.

Dar oamenii au nevoie sa conteze si sa fie inspirati!
Maine, cand totul trece si oamenii uita, nu raman subiectele la moda, ci ideile si faptele importante. Si, desi toti avem nevoie de entertainment, e mai important sa contam, sa credem si sa fim inspirati de oamenii care-si sustin ideile, copiii si actiunile. Ne dam seama ca avem nevoie de atitudini, dar mai ales de valoare!

Photo credit: zzkt via VisualHunt / CC BY-NC-SA