marta usurelu

Cand marketingul are rost

Este important sa-ti doresti sa fii mai bun. Sa identifici directia in care vrei sa te dezvolti si sa continui sa inveti. In special pentru cei care vor sa evolueze este estential sa-si gaseasca scopul. Sa-si doreasca mai mult decat o cariera, sa lase ceva in urma!

Prea motivational? Sunt doar niste idei dintr-o carte? Din fericire, nu! Aceasta este parerea celor care n-au acceptat sa lase lucrurile la intamplare. A profesionistilor care au vrut mai mult si care si-au dorit sa imbunatateasca si sa schimbe in bine atat viata lor, cat si a celor din jur.

Pentru acesti oameni, pentru cei care nu s-au blazat si n-au renuntat sa creada ca se poate, Gabriela Lungu, fondator WINGS | Creative Leadership Lab, a lansat o platforma de dezvoltare in zona de creative leadership.

Reunite sub titulatura WINGS | Creative Leadership Lab, sesiunile scurte si eficiente, asemeni unor adevarate interventii, sunt gandite atat pentru echipe din companii si agentii, cat si pentru cei care vor sa investeasca personal in propria dezvoltare.

Pe langa workshopurile pe care le va sustine pentru companii, sau colaborarile cu evenimentele mari, precum Future Communicatiors Accelerator din Londra, din Ianuarie 2018, Gabriela va sustine si sesiuni deschise, la care participantii se pot inscrie in mod individual.

Tema? Creativitate si creative leadership pentru segmentul de middle management din companii, pentru noii lideri. “Seniorii din industrie aleg programe sofisticate, de tip EMBA, iar juniorii au de ales intre multe scoli in care pot invata, la inceput de cariera. Segmentul middle are mult potential, dar pentru el in acest moment se face prea putin sau nimic. De aceea vreau sa-i descopar si sa-i sprijin pe cei care sunt lideri la inceput de drum sau au potential de a fi promovati ca lideri. Vreau sa-si ia zborul in noul rol pregatiti cum se cuvine!”, spune Gabriela Lungu.

Motivul? Cei mai buni oameni sunt cei care se regasesc de fiecare data in spatele celor mai iubite branduri. Gabriela Lungu cunoaste aceasta realitate, pentru ca a lucrat in departamente de comunicare si creativitate atat in agentie, cat si la client. Aceasta este tema despre care Gabi vine si vorbeste, in noiembrie, Zilele Biz!

Cu mare bucurie pot sa va anunt ca la Ziua de Media&Marketing, din 24 noiembrie, Gabriela va vorbi despre un subiect care-mi place foarte mult: “Marketingul cu rost”. Despre cum reusesc brandurile sa ajunga sa aiba un scop mai inalt decat cel comercial. Despre cum transforma oamenii creativi de marketing si comunicare un brand in love brand.

Ca de fiecare data, astept cu interes intrebarile voastre pentru Gabi in comentarii sau pe email. Pentru ca marketingul are nevoie de rost, iar noi de profesionisti.

Comentează

Share article:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email