marta usurelu

O prezentare buna nu inseamna profil de companie

Incepe luni, dimineata, si se incheie vineri seara. Este un maraton de prezentari si de dezbateri, cu interventii menite sa ne dea mai mult curaj, sa schimbam lucrurile din jur. In bine.

De 16 ani organizez cu echipa Biz conferinta la care se intalnesc liderii si cei mai puternici CEO cu publicul din mediul de afaceri. Este evenimentul unde se spun in premiera povesti despre succes, ratari si lectii de viata. Dar ceea ce-mi place si se evidentiaza, cu fiecare editie, la Zilele Biz, este cum invitatii inteleg ca o prezentare buna nu inseamna profil de companie.

Este cea mai mare realizare si, recunosc, una dintre cele mai mari provocari. Nu este usor, cand contactezi cele mai puternice companii pentru a aduce pe scena top managementul, sa lucrezi cu echipe intregi de oameni de la comunicare si HR si sa-i faci sa inteleaga ca este nevoie de de speech-uri cu idei si informatii de valoare. Sa-i determine sa lase in birouri filosofia companiei si rapoartele despre avantajele si realizarile lor. Dar se poate!

Pas cu pas, in ultimii ani, profesionistii din companii au inteles ca publicul vrea informatie, vrea idei si invitati care stiu sa capteze atentia. Este inca mult de lucru la acest capitol, o stim cu totii. Zilele Biz si evenimentele mari, in general, reunesc crema, specialistii care vor sa fie in pas cu timpul in care traim, dar vreau sa remarc deschiderea oamenilor din companii in a intelege scopul participarii la evenimente de afaceri! Dorinta din ce in ce mai mare a companiilor de a fi prezente la conferinte care reunesc comunitatea in care si pentru care activeaza.

In special toamna, cand numarul evenimentelor ajunge sa-l depaseasca numeric pe cel al zilelor din calendar, ma bucur sa vad ca, atat speakerii, cat si publicul, au devenit mai atenti si selectivi. Este un semn bun, care obliga organizatorii de evenimente. Mai mult, este o directie care va aduce cu ea reintoarcerea companiilor catre cei pentru care isi desfasoara activitatea, catre clienti!

It’s Show Biz Time!

Sub aceasta idee am gandit editia din acest an a Zilelor Biz. Un eveniment de afaceri ca un festival, care reuneste cele mai puternice nume si voci ale comunitatii de afaceri!

Este momentul sa-i vedem in lumina reflectoarelor pe profesionisti! Si sa prezentam asa cum merita personalitatile care au curaj si vor sa schimbe mentalitati si modul de lucru in care batem pasul pe loc.

Audienta este, la randul sau, specializata si ea pe temele zilelor. Luni este Ziua Antreprenorilor care reusesc cu multa energie, creativitate si curaj sa lupte cu greutatile de zi cu zi impuse de legislatia si economia romaneasca.
Marti reunim la Ziua Inovatiei profesionistii care inoveaza si si-au propus sa imbunatateasca produsele si sistemele de astazi si de maine.
Miercuri este Ziua Managementului, o zi celebra pentru ca reuneste cei mai multi CEO si performeri de business din Romania!
Joi, Ziua de CSR aduce dezbateri si idei puternice pentru comunitatea de corporate social sustainability si evidentiaza oamenii care schimba mentalitati, dar si legislatia in domeniu.
Vineri este Ziua Media & Marketing, ziua-vedeta, cum s-a impus in toti acesti ani, unde cei mai buni specialisti vorbesc despre tendinte, strategie si brand activism.

“It’s Show Biz Time!” este sloganul campaniei pe care, ca in fiecare an, Liviu David si Reload Film au realizat-o pentru aceasta conferinta si pentru care au produs un spot cum rar, mult prea rar mai vedem astazi. O sa va placa!

Foto © Kasto80 | Dreamstime

Comentează

Share article:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email