marta usurelu

Arta de a sti ca nu stii tot

mesaj principal

In fiecare vara si toamna din ultimii 14 ani organizez zeci de sedinte si de intalniri pentru Zilele Biz. Desi de la an la an provocarea este din ce in ce mai mare, cand stiu ca trebuie sa venim cu un program mai bun si invitati mai puternici, o stare de bine ma cuprinde cand vad cum se creioneaza programul si fiecare zi a evenimentului reuneste invitati unul si unul.

O parte importanta din pregatirea evenimentului se concentreaza, cum va puteti imagina, pe identificarea mesajului editiei si a celei mai bune idei pentru campania de comunicare.

Am inceput de cinci ani sa comunicam clar mesajul Zilelor Biz. Se stie deja ca nu este o conferinta pentru oricine, cu mesaje comerciale si despre cat de mare trebuie sa fie logoul, asa cum cei mai taricei nu vor fi niciodata cei mai buni, pentru ca cine nu este in target nu va intelege nimic din ceea ce se discuta in timpul conferintei.

Iar reactiile si mesajele uimitoare pe care le-am primit de fiecare data la campaniile gandite pentru Zilele Biz ne-au motivat sa venim de la un an la altul cu idei si mai bune.

Carton Zilele Biz 2.1

Campania de anul acesta porneste de la ideea ca indiferent cine suntem, cu totii avem de invatat. Chiar daca esti cel mai inteligent in compania ta, poti invata in fiecare zi ceva nou daca vrei sa fii si mai bun. Am aprobat din prima clipa aceasta idee marca Mihai Gongu si mi-a placut ideea de a folosi micile “gesturi” si skill-uri pe care le folosesc “profesionistii” din companii pentru a arata cat sunt de buni.

Asa cum frumos spune Mihai, “Ne-am gandit sa vorbim un pic despre o specie aparte, care are inca destule exemplare prin office-building-urile romanesti: Cel Mai Desteptul Din Birou. Cel care stie mereu un truc de a da bine si de a castiga simpatia unui sef mai putin atent. Sunt personaje care nu vin la Zilele Biz. Pentru ca ele deja stiu tot. Si nu mai au ce invata.”

Carton Zilele Biz 2.2N-am cautat asadar pentru aceasta editie un slogan care sa schimbe lumea. Care sa asigure cresterea vanzarilor sau a numarului de lead-uri, asa cum cei mai multi clienti doresc. Venim cu un mesaj simplu. Mereu ai ceva de invatat si sa schimbi perspectiva este de multe ori cea mai buna tactica in identificarea noului pas pe care-l faci.

Toti trecem sau am trecut prin etapele de crestere. Sa fii mai bun si sa castigi acest statut este un drum lung, care nu se face peste noapte. Asa cum tot de timp, dar mai ales de experienta, este nevoie ca sa demonstrezi ca ideea ta e buna. Experienta si esecurile te ajuta sa fii mai bun decat colegii si sefii tai, sa devii lider in domeniul tau.

Toti avem de invatat. Doar asa poti intelege cu usurinta ce se va intampla maine si te impui in comunitatea ta. Si, da , trebuie sa muncesti mult, sa fii si faultat cateodata si dojenit uneori si, inevitabil, s-o dai si in bara. Pentru doar asa inveti si cresti.

Carton Zilele Biz 2.4

Va astept asadar cu mare drag la Zilele Biz pe voi, cei care ne-ati fost an de an alaturi, dar mai ales pe cei care stiu ca mai au inca de invatat. Nu este o conferinta cu diplome sau cu trofee. Este una cu idei si oameni mari, un eveniment cu multa valoare adaugata.

Carton Zilele Biz 2.5

Multumirile pentru campania Zilele Biz 2015 merg anul acesta la Mihai Gongu si echipa minunata de la GMP Advertising.

Comentează

Share article:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email