Cele mai frumoase idei sunt cele simple, nascute din nevoi imediate. Este uimitor cum in fiecare zi aflam sau citim povestea unui om care a imbunatatit ceva, relativ simplu, si ne-a schimbat viata. Asa este si povestea englezului Chris Reed care a facut din LinkedIn o afacere.
Cine cunoaste reteaua, stie ca pentru cei mai multi dintre noi este un loc unde oamenii isi pun profilul pentru a cauta un loc de munca mai bun. Ca in Romania nu are o evolutie spectaculoasa, desi cei mai multi middle si top manageri nu pot fi gasiti decat aici.
In Singapore am intalnit un englez care si-a facut un business din a crea continut pentru profilul companiei sau persoanei fizice pentru care lucreaza. Chris Reed este Global CEO si fondatorul Black Marketing, companie care gestioneaza contra cost prezenta pe LinkedIn a companiilor si a persoanelor, pentru a atinge tintele pe care acestea le stabilesc, de la cresterea brandului personal si pana la cifre legate de atragerea unui anumit numar de clienti noi.
Chris vorbeste repede. Este entuziast, gesticuleaza mult si stie sa evidentieze usor atuurile business-ului sau. Cand il intalnesti, pare greu de crezut ca este englez. Dar, o spune chiar el, a parasit Londra pentru Singapore din cauza mentalitatii invechite pe care o au englezii, deloc potrivita extinderii la nivel global.
Intalnirea cu el ne-a incantat si determinat sa vedem cu alti ochi ce se intampla in jurul nostru. Va invit sa cititi articolul din Biz, despre cum a transfomat Chris LinkedIn-ul intr-o afacere personala.