M-a intrebat un prieten daca reusesc sa fac ceva pentru a promova Zilele Biz in toamna nebuna din jur. Am sanse sa se vada evenimentul cand toate panourile outdoor sunt luate pentru campania electorala? Cand sunt si cate 2-3 steaguri pe un stalp? Cand pe Facebook e plin de filme cu Mircea Badea si alte evenimente importante fara de care viata noastra nu poate avea un curs normal? Dar mai ales cand suntem in plina campanie electorala si fix dupa saptamana asta vine turul 2 al alegerilor?
N-am stat mult pe ganduri. Aceeasi temere am avut-o si noi, echipa, la inceputul verii, cand am gandit campania. Si am avut emotii si multe intalniri pentru a stabili cum anuntam evenimentul si cum ajungem la cei pentru care il organizam. Cu toate acestea, raspunsul a fost afirmativ.
N-a stiut insa interlocutorul meu cat efort a fost in spatele reactiei linistite pe care am avut-o. Si ca in ultimii ani am invatat ca in cea mai mare nebunie nu conteaza cine striga mai tare. Daca te adresezi oamenilor pe care ii vizezi cu mesaje inteligente, pe canelele pe care sunt prezenti, iti raspund!
Cea mai mare satisfactie din ultimii ani este ca am reusit sa ne apropiem un public care selecteaza usor in online informatiile pe care le cauta, iar in momentul in care am inceput sa postam programul si ad-urile realizate de Next Advertising a reactionat.
Apogeul a fost cand am inceput sa rulam pe Facebook filmele cu specialisti si sa aratam simplu, inca o data, ca in lumea in care oricine se pricepe la orice, noi adunam doar specialistii. Reactiile au inceput sa apara si feedbackul a fost peste asteptari!
Nu este asadar sfarsitul lumii daca nu te vezi pe toate panourile. Daca nu ai emisiuni televizate despre subiectul tau. Si este cu atat mai frumos cand cei care sunt targetul tau anunta public ca vin la Zilele Biz sa-i vada pe specialisti si confirma participarea. Cu aceasta mare satisfactie am amenajat astazi sala la Howard Johnson Grand Plaza Hotel si, pentru al 13-lea an consecutiv, pornim maine maratonul de cinci zile, Zilele Biz!