Saptamana trecuta am anuntat oficial startul incrierilor in studiul Top Social Brands. Fiecare companie sau brand care face campanii in social media si are activitate pe minim 3 conturi social media se poate inscrie in competitie.
Mai exact, companiile care comunica despre brandul si activitatea lor prin cel putin trei canale precum Facebook, blog, cont de Twitter, Youtube, Google+, Instagram, sunt acceptate in competitie. Conturile / paginile mentionate trebuie sa fi fost active in perioada 1 ianuarie 2014 – 31 ianuarie 2015.
Pentru ca un brand sa intre in shortlist trebuie ca, in intervalul mentionat, sa fi fost activ pe cel putin trei dintre canalele mentionate mai sus si trebuie sa fi avut actualizari pe conturi cel putin o data la trei luni. Cele 50 de branduri, finaliste in editia de anul trecut, vor intra in mod automat in numaratoarea din acest an. Inscrierile pot fi facute de reprezentantii companiilor precum si de catre agentiile de comunicare sau digitale ale brandurilor care sunt invitate sa solicite formularul de inscriere la adresa loredana.sandulescu@revistabiz .ro sau [email protected] .
Rezultatele studiului vor fi anuntate in editia speciala a revistei Biz care va fi lansata in cadrul evenimentului Top Social Brand care va avea loc in luna iunie a acestui an.
Metodologia Top Social Brands
Top Social Brands 2015 va fi rezultatul unei analize complexe a activitatilor desfasurate de brandurile active in social media in intervalul 1 ianuarie 2014 – 31 ianuarie 2015.
In analizarea brandurilor vor fi luate in calcul toate tipurile de activitati ce pot fi desfasurate pentru promovarea in social media: blog de companie / blog de brand; campanii pe bloguri; pagina de Facebook, campanii pe Facebook; Facebook Ads; aplicatii pe Facebook; cont de Twitter; campanii pe Twitter; profil actualizat pe Wikipedia; cont Flickr; cont YouTube; cont Google+, cont Instagram; cont Pinterest, spoturi virale; site-uri de user-generated content; initiere sau sponsorizare a unor evenimente dedicate blogosferei sau mediilor sociale; activitati de customer care si de recrutare prin intermediul canalelor de social media.
Lista scurta de analiza va fi trimisa spre monitorizare catre ZeList, apoi votului unui grup de specialisti din agentii digitale precum si a unui grup de specialisti in online si bloggeri.
Nu sunt incluse in analiza branduri media sau activitati de autopromovare desfasurate de agentiile de comunicare.