Cum reusesti sa ajungi la inima consumatorului? Care este cea mai noua tendinta in comunicare si marketing? Ce prinde cel mai bine acum in publicitate? Toata lumea cauta de ani buni raspunsul la aceste intrebari. Si, desi multa vreme au existat raspunsuri precum ideea, tehnologia, copiii, animalele sau sexul, umanitatea mesajului ramane cea mai puternica tendinta, valabila in orice tara din lume.
Pare greu de crezut, dar este adevarat. Sa fii om, sa exprimi un sentiment puternic, o valoare simpla dar reala este cel mai mare secret al tuturor campaniilor din ultimii ani. Este mesajul pe care toti expertii, oamenii de omunicare si marketing il recomanda brandurilor si oamenilor pentru a se promova.
Indiferent de generatii sau de obiceiuri de consum, mesajul care sensibilizeaza, care reuseste sa-ti trezeasca un zambet sau sa-ti dea o lacrima este cel castigator. Este o dovada simpla si frumoasa ca suntem in continuare la fel, indiferent daca suntem millennials, baby boomers, generatia x sau y.
Este cel mai frumos semn de normalitate in aceasta nebunie in care se misca intreaga economie si populatie a planetei. Este o dovada ca suntem, inca, la fel. Si imi place!
Foto © Skypixel | Dreamstime.com