Pentru ca a demonstrat, in ultimii cinci ani, ca recesiunea nu vorbeste pe limba ei. Germania are cea mai puternica economie din Europa si ocupa a patra pozitie in lume ca PIB iar nemtii sunt o forta in inovatie si au construit un paradis pentru companiile de tip start up.
Cand faci ceva cu placere, se vede! Se vede in tot ce faci si se transmite in jur. Nu, nu e putin lucru, mai les in marea de nepasare in care traim cand vorbim despre serviciu. Pentru mine insa, redactia este a doua casa. Una in care am o echipa care mi-a fost si imi e alaturi si cu ajutorul careia am reusit sa transform o revista tiparita, domeniul care nu mai are nicio sansa din punctul multora de vedere, intr-o poveste de succes!
Cum? Nu am reuntat sa ne facem meseria. Am decis ca nu mai vrem analize si interviuri cu vesnic aceiasi oameni pe care ii vezi la TV sau in toate ziarele si revistele. Am ales sa vorbim cu interlocutori care nu-si schimba declaratiile dupa cateva zile. Si, pentru ca era important sa vorbim cu oameni care stiu ce spun si pot sa faca predictii, cu patru ani in urma, cand niciun analist roman nu mai stia cand se termina criza si ce se intampla cu euro, am ales sa vorbim cu oameni care stiu!
Asa s-a nascut ideea primului numar special realizat integral la Bruxelles. Putini stiu ca peste 70% din legislatia din Romania se stabileste la acolo. Ca mare parte din viitorul tarii noastre se decide la Bruxelles. De aceea poate, analstii, economistii si oamenii de lobby pe care i-am intervievat in 2011 nu s-au hazardat in declaratii. Mai mult, tot ceea ce ne-au declarat s-a adeverit. Efortul nostru a dat nastere unui numar excelent, primit cu entuaziasm de cititori, si cu dezinteres de colegii de breasla, dar care a fost incununat cu o scrisoare de la insusi regele Belgiei!
Daca primul numar realizat integrat peste hotare, de o revista care si-a mutat timp de o saptamana redactia intr-o alta tara, a fost privit ca ceva firesc, urmatoarea editie, Biz Londra a fost cea care a impus efortul echipei si ridicat standardele profesionalismului. Exclusivitatile reusite, interviurile cu oameni care au schimbat lumea si mai ales cu romanii care au reusit sa-si construiasca un nume si sa se impuna in tara in care activeaza sunt cateva dintre informatiile pe care cititorii le-au apreciat.
A urmat, anul trecut, Biz New York si Silicon Valley, un numar uimitor de plin de performantele romanesti in SUA. Pentru acest an, am ales sa ne mutam cu redactia in Germania. In tara cu cea mai puternica economie din Europa, care a demonstrat ca recesiunea nu vorbeste pe limba ei!
Am ales din multe motive anul acesta Germania, dar mai ales pentru ca ne place ce facem! Pentru ca n-am renuntat sa ne bucuram in fiecare zi de ceva nou!
Foto Christian Draghici | Dreamstime.com
Parteneri #bizgermania: Ambasada Germaniei, Romtelecom & Cosmote, Howard Johnson Grand Plaza si Eximtur.
Partenerul logistic al proiectului este TNT Romania.