“Oamenii de marketing pot fi magicieni. Au puterea de a face lucrurile sa se miste prin bagheta numita marketing. Pot sa faca vanzarile sa creasca si sa sporeasca renumele companiei. Stiu sau au invatat sa se joace cu impulsurile si emotiile noastre. Pot sa ne determine sa le cumparam produsele sau, chiar mai mult, sa le iubim.” Asa scriam anul trecut, in septembrie, si va solicitam sa-mi trimiteti recomandari de oameni de marketing buni, oameni care au facut campanii si au lansat produse, profesionisti care au initiativa.
Am primit recomandari frumoase, dar nu atat de multe pe cat ma asteptam. Din diferite motive, directorii de marketing nu sunt foarte vizibili. Multi au restrictie sa vorbeasca la conferinte si cu presa, altii au permisiunea sa comunice dar nu au rezultate. Din fericire, mai sunt si cei care au rezultate si pot sa si comunice!
Pe baza studiului de piata realizat de Unlock Research, impreuna cu echipa Biz, vom premia in luna mai, in cadrul evenimentului Best Marketing, directorii de marketing deschizatori de drumuri. Mai mult, pe langa aceste distinctii, vom lansa in cadrul evenimentului “Anuarul celor mai importanti directori de marketing din Romania”. Un instrument mai mult decat util, dar mai ales inexistent in acest moment pe piata romaneasca.
Jurnalistii de la Biz au trimis deja formularele de inscriere. Au fost luati in calcul directorii de marketing din top 300 companii, dupa cifra de afaceri, si din topul investitorilor in publicitate pe 2013, potrivit Alfa Cont. Ne puteti solicita formularul, daca nu l-ati primit si sunteti sau aveti un director de marketing care s-a remarcat prin initiative si rezultate in ultimii doi ani.
Foto Olivier Le Moal | Dreamstime.com