marta usurelu

“Calitatea” care nu face trafic

marta-iqads

Am raspuns pentru IQads la cateva intrebari despre blog. De ce l-am facut, cum il promovez sau ce fel de postari scriu. Intrebarile m-au determinat sa ma gandesc inca o data la voi, cei care il cititi, imi scrieti sau ma sunati si vorbim!

Am lansat acest blog pentru ca am simtit ca am ceva de impartasit. Acum stiu ca prin intermediul lui am ajuns mult mai aproape de oamenii pe care ii stiam dar si de cei pe care doar ii citeam pe retele sociale. Si am ajuns sa simt, pe zi ce trece, ca suntem multi si noi, cei care mergem impotriva curentului. Care nu suntem consumatori de non-valoare si care cautam in online acea “calitate” care nu face trafic. Iata cateva idei din interviu:

Temele preferate
Imi plac mult subiectele dedicate antreprenoriatului si marketingului si cele despre romanii care au reusit sa construiasa afaceri si sa transpuna in realitate idei imposibile, atat in tara, cat si peste hotare.

Ce e cel mai captivant la scrisul pe blog
Efervescenta care vine de la cititori :). Blogul este locul in care imi exprim ideile si convingerile. Mai mult, blogul meu este unul de opinie si sunt convinsa ca si prin acest fel de a fi am selectat deja cititorii. Cei care sunt de acord cu mine revin. Ceilalti nu cred ca se reintorc sa citeasca.

Lectiile invatate
Am invatat ca mesajul tau are un impact mai mare decat te astepti. Ca este important sa vii cu argumente si mai ales sa ai curaj sa spui ce gandesti. Vei descoperi ca sunt multi la fel ca tine, care doar nu aveau curajul sa deschida ei acel subiect.

Postari reusite vs. postari nereusite
Sunt multe postari cu subiecte personale care s-au citit si au fost date mai departe. Dar, dupa parerea mea, postarile reusite sunt cele care-i aduna pe oameni asupra unei idei si-i determina sa ia atitudine. Cred ca cele legate de antreprenoriat sunt astfel de postari – in primul rand exemple de idei si experiente in care oamenii s-au regasit si au vibrat. Am primit multe reactii dupa postarea lor si s-au creat multe spoturi de discutie in online si offline. Un alt exemplu sunt postarile despre oamenii de marketing si brand managerii care sunt mereu greu de gasit si care interactioneaza haotic, iar pe acest subiect am foarte multe reactii de la oameni, in special la intalnirile de business. De fapt, fiecare intalnire din ultima vreme incepe cu “Mi-a placut ce ai scris pe blog” sau “Am vazut ce parere ai!”.

Planuri de viitor pentru blog
Nu l-am gandit ca pe un portal sau cu un plan in spate. Stiu insa ca, in functie de evolutie si context, intotdeauna exista oportunitati care trebuie avute in vedere. Merg pe ideea de opinie, de a construi o comunitate de oameni cu aceleasi valori si ma bucur sa vad ca sunt multi cei care ma contacteaza si care doresc sa scrie la mine pe blog. Arata ca suntem multi si noi, cei care mergem impotriva curentului. Care nu suntem consumatori de non-valoare si care cautam in online acea “calitate” care nu face trafic.

Va invit sa cititi aici articolul integral.

Comentează

Share article:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email