marta usurelu

Despre continut si aspiratii

sms2

Stiam cand am inceput sa fac programul pentru Social Media Summit Bucuresti ca trebuie sa vorbim despre tendinte si strategii. Ca oamenii care le vor prezenta trebuie sa fie cei care le implemenetaza si stiu – practic, despre ce vorbesc.

Aveam deja in minte oamenii potriviti si, cand am inceput sa organizam sesiunile, am reusit in mai putin de jumatate de ora sa finalizam programul. Sunt pur si simplu editii care ies din prima! Care se bucura de un mare succes si au parte de multe, foarte multe review-uri frumoase. Asa a fost Summitul de ieri!

M-am bucurat si eu, ca organizator, de prezentari intersante si de adevarate spectacole din partea unor invitati si n-am ezitat in a-i intreba cat mai direct si la obiect despre bugete, strategii, riscuri si asteptari in campanii.

Cuvantul de ordine a fost asa cum ne-am pregatit: continutul. Faptul ca in online este prea putin continut real si multe, prea multe banalitati si “gunoi” cum bine a spus Mugur Patrascu.

Invitatia la inspiratie si creativitate a venit si la aceasta editie. Sunt prea putine campanii frumoase si foarte putine companii care au curaj sa indrazneasca. Si, bineinteles, am invitat atat bloggerii cat si oamenii din companii si din agentii sa-si faca jobul cu discernamant. Nu doar pentru ca trebuie.

Sa nu mai viseze la conturi, clienti si super salarii cand ei sunt blazati si aleg sa nu faca nimic. Cand in loc sa-si depaseasca concurentii sunt doar invidiosi pe cei care sunt mai buni.

Cine a avut urechi de auzit, a auzit. Cine a vrut inspiratie, a gasit. Cine a vrut noi conexiuni si a dorit sa cunoasca oameni noi sau sa afle ce e nou, a aflat.

sms1

Nu sunt un om usor de multumit si, cine ma cunoaste, stie ca de fiecare data sunt cel mai aspru critic al evenimentelor noastre. Am avut ieri o senzatie frumoasa de bine si m-am bucurat de ea! Nu e putin lucru sa vezi cum fiecare moment decurge cum l-ai planuit si oamenii zambesc si sunt incantati. Iar celor care ne-au fost alaturi la eveniment, invitatilor si participantilor, tuturor celor care ne-au felicitat, atat verbal sau in scris, pe facebook, bloguri sau pe twiter, vin cu aceasta ocazie si le multumesc!

Social Media Summit Bucuresti este un eveniment marca Biz. Partenerii editiei 2015 sunt: Staropramen, McDonalds, Garanti Bank si AirFarnce KLM.

Comentează

Share article:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email