In ultimii trei ani, de cand a ales sa locuiasca in Londra, Gabriela Lungu a reusit sa-si construiasca o cariera exceptionala. De la pozitia de Executive Vice President si EMEA Consumer Practice Leader in Weber Shandwick, Gabriela a avansat in doar 6 luni la pozitia de Chief Creative Officer pentru UK si EMEA.
Dupa aproape doi ani insa, Gabi, si-a anuntat demisia din compania de PR iar ofertele de recrutare n-au incetat de atunci sa-i bata la usa. Cateva au venit din America, unele chiar din Romania, dar cele mai multe din Europa.
Creativitatea romaneasca cucereste Londra
Cu cateva luni in urma, Gabi Lungu a anuntat ca lanseaza o carte unica in domeniul comunicarii, “PR vs Creativitate”, iar la Social Media Summer Camp, evenimentul organizat de revista Biz la Paraul Rece, a anuntat in premiera cea mai recenta schimbare din cariera sa.
Saptamana aceasta, cel mai cunoscut om de comunicare din Romania, a inceput un nou capitol. De luni, Gabi nu doar ca a schimbat PR-ul cu publicitatea, ci ocupa pozitia de director de creatie la TBWA/London!
Gabriela Lungu a reusit sa atraga si sa mentina interesul tuturor prin decizii curajoase si proiecte creative, iar evolutia Gabrielei demonstreaza usurinta cu care valoarea invinge barierele iar creativitatea isi gaseste locul in orice domeniu.
Expansiune prin creativitate
In exclusivitate pentru Revista Biz, asa cum obisnuieste s-o faca de peste doi ani, de cand a plecat din Romania, Gabriela Lungu mi-a acordat primul interviu despre noul job la TBWA/London.
Ce inseamna aceasta noua pozitie pentru tine?
O noua confirmare – TBWA este in liga intai a creativitatii. O noua provocare – schimb domeniul. O super bucurie – unii dintre colegii mei sunt adevarati “creative gods” si este genial sa lucrezi cu astfel de oameni.
Ti-ai dorit sa faci trecerea de la PR la publicitate sau s-a intamplat?
Da, de cand am venit la Londra mi-a incoltit cumva gandul. Ca om de creatie nu poti sa nu-ti doresti sa lucrezi pentru una dintre cele mai bune agentii de creatie din lume. Sa nu uitam ca eu mi-am inceput cariera in publicitate – este deci o intoarcere la advertising, si nu primul meu job in domeniu.
Ai fost recrutata? Cum a fost aceast proces de recrutare, comparativ cu primul?
Am inceput sa lucrez cu TBWA/Londra in martie, ca guest creative director pentru un super proiect, pentru unul dintre cele mai faimoase si mai curajoase branduri globale de mass fashion. Aveau nevoie de cineva cu expertiza integrata, care sa inteleaga atat advertising, cat si PR, social & digital.
Am avut o chimie foarte buna cu toata echipa, am facut si treaba foarte buna, si de aceea lucrurile nu s-au oprit la acel proiect.
Cum incap doi drectori de creatie in aceeasi famile? Ce parere are Razvan Capanescu despre noua ta pozitie?
Director de creatie sunt de multa vreme – acum insa din nou unul de publicitate! Razvan e mereu cel mai infocat sustinator al meu.
Interviul integral poate fi citit in revistabiz.ro.
2 comentarii
[…] interviu acordat in Romania de Gabriela Lungu din pozitia de director de creatie la […]
[…] Gabriela Lungu, (noul director de creatie al TBWA Londra), un alt speaker de calibru, a vorbit mult despre misiunea, cauza căreia trebuie să i se alăture un brand ca să aibă veridicitate în față oamenilor. Așadar, asociații care luptați pentru cauze mărețe, nu vă temeți să bateți la ușile marilor companii, s-ar putea să vă aflați la un moment dat într-o situație win win.Mi-a plăcut mult zicerea Gabrielei: “ creativity is less dreaming – more digging ” Să visăm mai puțin, să săpam mai mult…după soluții, după idei, după povești frumoase care să facă lumea un loc mai bun. […]