Lucrez de 14 ani la Biz si in fiecare noiembrie, de 12 ani, organizez alaturi de o echipa neobosita un eveniment-maraton. In cele 5 zile ale fiecarei editii, an de an, ne-au trecut pragul mii de manageri si antreprenori, specialisti in marketing, branding, consultanta, oameni de afaceri, dar si creativi, de la cei mai puternici guru internationali ai momentului pana la cei mai putin cunoscuti dar uluitori oameni care au crezut in ideea lor si au pus-o in practica.
De 12 ani, profesionistii din aceasta economie, fie ca au fost vorbitori, fie doar participanti, au fost la Zilele Biz. Si, pentru ca traditia impune, si in acest an aducem in lumina reflectoarelor invitati alesi. Unii nu sunt cunoscuti publicului larg dupa nume, dar cu siguranta dupa realizari, altii sunt renumiti oameni de leadership si banking sau experti in marketing chiar de la UEFA.
Asa cum va puteti inchipui, 5 zile de conferinte cu sute de participanti au in spate o masinarie complexa care se pune in miscare in fiecare an. De la alcatuirea programului, cautarea ideilor si alegerea speakerilor, identificarea sponsorilor potriviti cu evenimentul, realizarea materialelor promotionale si organizarea tuturor detaliilor care apar cand mai mult 70 de oameni isi unesc mintile, pana la construirea conceptului, a campaniei de imagine, cu spot TV, spot radio, campanie outdoor si indoor si campanie online, Zilele Biz este singurul eveniment din tara care se bucura de un mecanism de promovare ca la carte.
Am fost intrebati de multe ori care este secretul longevitatii acestui eveniment. Nu este un secret. Este un mix potrivit de invitati si teme care incanta publicul si personalizeaza fiecare editie. Si mai e ceva: surprindem cu idei de continut si construim conceptul oferind in fiecare an publicului mici detalii neasteptate.
De la personalitatile invitate, ideile dezbatute, modul transant al discutiilor pe care l-am impus si pana la fructele si croisantele aurii care dimineata acompaniaza savuroasa Lavazza, cafeaua oficiala, la obiectele promotionale – editie limitata, transportul tuturor participantilor asigurat prin BlackCab si pana la deja binecunoscutele cuburi Biz sau sampania de la ultima sesiune, de vineri seara, evenimentele noastre au o semnatura inconfundabila: Biz!
Suntem pregatiti. Totul este pe pozitii. O intreaga comunitate are un singur gand: luni incep Zilele Biz. Dimineata ne vedem la Howard Johnson si, dupa o binemeritata cafea, si deja binecunoscuta melodie de intro (stiti voi care!) pornim!
Vin zilele Biz!