marta usurelu

Media care a schimbat comunicarea

Header SMS Buc

Am intalnit zilele trecute o serie de oameni din companii care n-au inteles ce face social media. Le-am spus ca cel mai simplu raspuns este oferit de ultimle alegeri. Si ca nicio companie nu mai poate neglija astazi acest canal de comunicare. Fie ca vrea sau nu, clientii si numele companiei sunt deja subiecte in acest mediu si este mult mai indicat sa faci parte din conversatie, decat sa rezolvi situatii de criza.

Ca intr-o familie, si in companii sunt oameni deschisi catre nou, dornici sa evolueze, dar si oameni care nu vor sa schimbe nimic in modul in care isi desfasoara activitatea. Vor liniste si stabilitate si au acelasi limbaj plat care spune totul si nimic despre companie si produsele ei. Nici in momentele de criza, cand trebuie sa se descurce si altfel decat sunt invatati, nu vor sa schimbe ceva in activitatea lor.

Din fericire intalnesti din ce in ce mai rar astfel de companii. Iar focusul si interesul pentru social media este din ce in ce mai mare. Principala schimbare pe care aceasta medie a adus-o a fost sa-i aduca pe oamenii de marketing si comunicare – si inevitabil si pe top manageri – mai aproape de client.

A schimbat modul de interactiune, comunicarea si a impus rapiditate atat in luarea deciziilor cat si in implementarea lor. A adus acel val de prospetime atat de cerut de client si de greu de implementat in companii. Si, ceea ce imi place foarte mult, a impus prospetime si transparenta si la evenimente.

De peste 14 ani organizez, cu revista Biz, evenimente de business, marketing si comunicare. Reunim jucatorii care au rezultate, oamenii care construiesc si implementeaza strategii noi. Aparitia social media a inviorat evenimentele, a impus un ritm accelerat si a determinat vorbitorii sa fie mai pregatiti si mai implicati. Iar evenimentele de social media sunt un adevarat carusel de care companiile sunt atrase si in care, dupa ce sunt scuturate bine, ajung sa le placa si sa le adopte.

Pe 18 februarie organizam Social Media Summit Bucuresti, o editie plina de analize si studii ale activitatii companiilor in 2014. Vom comunica audientei – formate atat din oameni din companii, agentii de comunicare si bloggeri – care sunt cele mai bune campanii, cele mai noi strategii, cine sunt oamenii din online cu care agentiile au lucrat cel mai mult anul trecut si care sunt agentiile cu care bloggerii au lucrat cel mai bine in 2014. Dezvaluim care este starea blogosferei si care sunt cele mai folosite mesaje pe Facebook in Romania, dar mai ales cum trebuie sa folosesti social media pentru a avea rezultate.

Se anunta multa lume, subiecte fierbinti si avem invitati care stiu ce spun. Ca de obicei, vom avea un public cunoscator si implicat, oameni care stiu ca atunci cand vin o zi intreaga la un eveniment pun intrebari, fac networking si nu uita sa se distreze.

Asa e la summituri! Asa este atmosfera la evenimentele de social media. Inveti de dimineata pana seara. Inveti din greseli, din experientele altora, afli la rece parerile contradictorii si cum poti sa-ti imbunatatesti comunicarea sau daca este momentul sa schimbi strategia, agentia sau compania.

Inveti, daca vrei, si stii ce cauti. Afli idei si intelegi unde-ai gresit. A trecut vremea in care companiile se mirau ca marea parte a celor din sala se cunosc. Si cea in care invitatii si participantii veneau la costum. Asa cum a trecut vremea in care nu-l amendai pe vorbitor pentru ca era prea lent sau pe langa subiect. Va invit sa vedeti cum sunt evenimentele de social media. Sa experimentati interactiunea si sa va bucurati de atmosfera lor la #SMSBucuresti.

Comentează

Share article:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email