Liviu David este, pentru cine nu stie, electrician in foraj-extractie. Are un Master in Geologie, este absolvent AWARD School (Australia), a facut Graphic Design la KvB College si Multimedia la Computer Graphics College Sydney. Este membru al Advertising Federation of Australia si Art Director’s Club Romania si profesor la Scoala ADC. Dar este si Creative Director la Next Advertising.
Ieri a fost ziua lui si, pe langa nelipsitul mesaj de pe Facebook, m-am gandit la o mica surpriza. Lui Liviu nu-i plac prajiturile. Adora insa placintele. De aici si pana la o placinta cu branza dulce si stafide facuta in laboratoarele Centro de la Howard Johnson n-a fost nevoie decat un telefon.
In complot cu Semida Duriga, group creative director la Next Advertising, am intrat neanuntata in agentie, spre biroul lui David. Semida l-a anuntat ca este chemat la o sedinta urgent. L-am auzit ridicandu-se coplesit si l-am vazut ingropat in ganduri, pornind spre usa. L-am intampinat cu un “La multi ani!” strigat atat de tare incat s-a tinut cu mana de inima.
S-a oprit in mijlocul biroului si a inceput sa rada. Era uimit. Placinta l-a incantat, mai ales ca avea un mesaj adaptat: “La multe campanii geniale!”. Nu stia ce sa spuna. L-am rugat sa se uite pe Facebook. Nici nu m-a intrebat de ce. Pe pagina sa il astepta coperta speciala pe care i-am dedicat-o.
Vizita a durat 10 minute, dar am plecat si am continuat sa zambesc pana spre seara. A fost un gest mic pentru un OM mare. Unul dintre putinii oameni de creatie care n-au renuntat sa vrea sa faca campanii valoroase. Care nu se complace in letargia ultimilor ani si care poate sa transforme macar cateva dintre momentele din pauzele publicitare in clipe cu adevarat frumoase.
Liviu David a fost fost copywriter in perioada 1995-1999 si apoi director de creatie la D’Arcy (1999-2003). A lucrat ca interactive designer si art director la Ogilvy Interactive Sydney (2005-2006). Din 2006, este director de creatie la Next Advertising. Este co-autor al primelor lucrari romanesti premiate international (Golden Drum, 1998), finalist si castigator la festivaluri nationale si internationale de publicitate – Golden Drum, Cresta Awards, New York Festivals, Low Budget Festival Rome, The International GSM Congress, AD’OR.