marta usurelu

Un moment asteptat in PR

dreamstime_s_29107256
“Nu stiu de ce mi-as lua o agentie de PR cand, imediat dupa ce-am semnat contractul, primesc un account caruia trebuie sa-i explic mereu businessul meu si sa-i corectez comunicatele de presa!”. Asa incep multe intalniri cu oameni din companii cand vorbesti despre PR. Nu este o conversatie scurta. Apar mereu in aceasta discutie subiecte legate de oferta, servicii si calitatea lor si, inevitabil, despre performanta. Dar cel mai trist mi se pare ca rar gasesti clienti care ar recomanda o agentie cu care au lucrat.

Stiu ca sunt multe motive pentru care realitatea este trista. Am trecut cu totii printr-o perioada grea, in care s-au taiat bugete si s-au restructurat business-uri intregi. Momente in care foarte putini clienti si companii s-au mai focusat pe creativitate si calitate. Sunt insa si cazuri frumoase care nu merita sa fie neglijate. Desi sunt putine, putem numara o serie de clienti si campanii reusite, dar mai ales o mana de oameni care sfintesc locul in PR.

Cine nu a inteles ca imaginea si munca oamenilor de comunicare este importanta a pierdut deja trenul. In conditiile actuale dificile, sunt inca oameni in companii si in agentiile de PR care vor faca proiecte puternice si sa construiasca pe termen lung.

Ei sunt dovada clara ca, dupa atatia ani de cautari si repozitionari, este timpul sa nu mai cautam explicatii pentru greseli, sa nu mai dam vina pe cei din jur si sa aratam cine suntem prin realizari.

Cei care isi fac treaba bine, sunt si vor fi mereu cautati. Pentru ei si despre ei scriem numere speciale in revista Biz si organizam evenimente dedicate in fiecare an. Pentru acei oameni care au reusit sa extinda an de an granitele si sa castige victorii, mici si mari, intr-o piata aflata mereu la inceput de drum!

Nu pot sa ascund insa ca cel mai mult, in acest moment, imi doresc sa vad un client inteligent care intalneste o agentie ambitioasa! Care nu uita sa aduca la masa propunerile curajoase si sa impinga clientul sa treaca la treaba. Stiu ca vor face istorie. Ar fi pentru piata un mare pas inainte, dar mai ales acel imbold puternic pe care parca toata lumea il asteapta.

Pana apare acest moment important pentru PR, ma ofer sa sprijin si sa pun la aceeasi masa clientii si agentiile care vor sa creasca branduri, sa porneasca tendinte si, da, sa faca istorie. Pentru ca se poate. Trebuie doar sa indrazneasca!

Foto © Nbvf | Dreamstime.com

Comentează

Share article:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email