Am admirat intotdeauna oamenii care aleg sa lupte pentru ideile lor. Pe cei care stiu ca rezultatele arata performanta si nu se tem sa lucreze peste program pentru a reusi ce si-au propus. Ai nevoie de curaj si de multa incapatanare ca sa arati, acolo unde ceilalti fac un pas in spate, ca se poate. Si, da, ai nevoie de multa incredere in fortele proprii.
Astfel de oameni am cautat cand am pornit sa punem in practica ideea schimbului de directori de marketing si pot sa spun cu mare bucurie ca ieri, la Gala Biz Marketing Xchange, am reusit sa adunam o mare parte dintre profesionistii care au schimbat companiile si domeniile in care lucreaza.
Nu sunt usor de gasit. Nici oameni cu care poti construi usor relatii de colaborare. Sunt ocupati si mereu pe drumuri. Asaltati de mii de propuneri si, asa cum ne-au obisnuit ultimii ani, cu mai multe proiecte in paralel.
Acestea sunt doar cateva dintre motivele pentru care am apreciat raspunsul de a fi alaturi de Biz si Telekom in provocarea de a fi pentru o zi directori de marketing intr-o alta companie. La fel ca in momentul in care au acceptat sa intre in proiect, si ieri le-am multumit ca au ales sa-si condenseze programul, sa amane intalniri si sedinte si sa vina sa impartaseasca din experienta BMX.
Am reusit de-a lungul anilor sa reunesc oamenii care iau atitudine, care lupta impotriva curentului. Ieri seara m-am bucurat mai mult ca niciodata simtindu-i aproape si vazand cata pasiune, entuziasm si incredere au in ei si in cei din jur. Mi-am dorit ca Gala Biz Marketing Xchange sa fie o incununare a ideii si intalnirilor senzationale dintre echipele celor 10 companii implicate in proiect, a fost insa un moment in care toti cei prezenti au simtit energia si puterea pe care oamenii ce stiu sa transforme ideile in realitate o transmit.
Mi-am umplut bateriile! M-am bucurat de toate ideile si cuvintele spuse pe scena si in discutiile care au urmat. Sunt multe de facut. Multe de indreptat. E mult de lucru, de schimbat, dar se poate! Si se intampla! Dar daca incepem fiecare sa cerem performanta, sa oferim rezultate si sa venim cu idei si solutii unde sunt probleme, stiti, noua ne va fi mai usor!
5 idei esentiale de la Gala BMX
Clientii trebuie sa-si schimbe mentalitatea. Sa fii client azi e mai dificil ca in anii trecuti, dar de clienti depinde sa armonizeze companiile si agentiile, pentru obtinerea rezultatelor dorite.
Este momentul sa lasam orgoliile deoparte. Sa incepem sa impartasim si sa invatam din experientele celorlalti.
Pentru a evolua, oamenii trebuie sa invete sa renunte la ideea ca-si fura unii altora ideile si sa invete unii de la altii, chiar si din domenii diferite. Doar asa vom scapa de erorile si greselile care tin piata la un nivel jos.
Businessul romanesc are nevoie de experiente si colaborari intre profesionisti!
Oamenii si echipele care au inteles ca trebuie sa iasa din zona de confort fac proiecte curajoase.