Ce este RPD? O serie de interviuri, de 3 minute, in care explic, alaturi de specialisti in domeniu, cele mai noi concepte si cuvinte aparute la nivel mondial si care intra in vocabularul nostru de zi cu zi.
Inspirata de zona de business si tehnologie in care activez, am pornit in noimebrie, aceste pastile pe YouTube, in care vorbesc cu profesionisti din tehnologie & marketing, despre tendintele actuale din business si lifestyle despre cele mai noi idei pe care le folosim in viata de zi cu zi.
Explicam pe repede inainte, cum altfel, o serie de termeni si branduri noi, pornind de la idea ca, in viteza cu care ne desfasuram activitatea, avem nevoie sa aflam rapid ce inseamna exact cuvintele care ne intra in vocabular.
De ce RPD? Pentru ca atentia ne este astazi bombardata din toate partile. Nu mai avem rabdare si nu ne mai putem focusa, dar intelegem usor ce e nou prin exemple si explicatii. Pe o nisa in care nu a pasit inca nimeni pana acum, explicam clar si la obiect ce insemna exact un NFT, VUCA sau ce este attention economy, metaversul, social shopping, influencer economy, regencycore sau VKRS.
Acum, la aproape trei luni de cand am intrat in universul video, pot sa spun ca n-a fost usor, dar imi place ce a iesit. Si am reusit in cele din urma si performanta sa ma impac cu sunetul vocii mele inregistrate. Iar reactiile si mesajele cu idei noi, pe care le tot primim de la prieteni si de la cei care ne urmaresc, ne-au incantat.
Ma bucur si va multumesc, sincer, pentru mesaje si pentru sustinere, celor care ne urmariti. Si, cu mare drag vreau sa multumesc cu aceasta ocazie si echipei RPD. O echipa formata din oameni pasionati si creativi : Serin Jemaa si Victor Țăpeanu, Cristina Braneanu si Marian Timofte.
In loc de incheiere, pentru ca video este la putere, iar continutul se consuma astazi online, in doze mici, pe repede inainte, va invit sa va abonati la RPD si sa ne ajutati sa fim mai buni cu fiecare episod https://bit.ly/MartaUsurelu