marta usurelu

Brandurile culturale din Romania

dreamstime_s_75720380

Am intalnit in multe randuri oameni de marketing din companii care-si propuneau sa sponsorizeze proiecte culturale sau de CSR cu un scop clar: PR. Nu aveau nicio retinere in fata jurnalistilor in a spune ca doresc sa sponsorize cauze care sa le aduca imagine, cat mai multa imagine. Si chiar ne cereau parerea referitor la ce cauza ar trebui sa aleaga.

La polul opus, am intalnit companii care gandesc si aleg cu multa grija cauzele pe care le sustin. Cauze pe care le sprijina ani de zile, schimband vieti sau domenii intregi prin suportul si implicarea lor.

Asa sunt oamenii, unii se multumesc cu proiecte de mantuiala, altii pun suflet si muncesc, vor rezultate reale, chiar daca acestea necesita si timp si implicare.

Unii dintre acestia din urma au ales sa sprijine cultura si evenimentele culturale, desi mai nimeni nu era intersat de aceasta zona acum 6-7 ani. Astazi, cand toate brandurile au inteles ca este vital sa investim si sa se asocieze cu educatia si cultura, exista deja o elita a celor care au renovat si construit teatre, al celor care sprijina artistii si fac expozitii, a brandurlor care sustin elevii si studentii si ale caror roade se vad.

Despre aceste branduri si despre oamenii din spatele lor vorbesc joi la conferinta “Arta imbratiseaza brandurile”. Organizatorul evenimentului este kculture, compania condusa de Tiberiu Mercurian, un om care a sustinut si s-a remarcat prin sprijinirea a numeroase proiecte si evenimente culturale.

arta

Cu mare bucurie am acceptat invitatia de a modera una dintre sesiunile conferintei si de a vorbi despre cat de mult s-au dezvoltat brandurile culturale din Romania si cum iti poti atinge publicul tinta intr-un mod firesc si natural in cadrul unui astfel de eveniment.

Conferinta “Arta imbratiseaza brandurile” are loc joi, 27 octombrie, la ARCUB Hanul Gabroveni. Incepand cu aceasta a doua editie, in cadrul evenimentului vor fi decernate si distinctiile Sustinator al Culturii Romanesti.

Foto © Bazruh | Dreamstime.com

Comentează

Share article:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email