Briefs este o provocare pentru oamenii de marketing. Un eveniment ce se adreseaza profesionistilor din companii care stiu sa primeasca feedback si vor idei creative.
Evenimentul a aparut pentru ca multi oameni din companii colaboreaza, cand fac lansari sau campanii, cu agentii care propun idei “safe” si spun “ce doreste compania”. Pentru ca lucreaza cu echipe care evita sa vorbeasca despre aspectele neplacute ale unui produs sau punctele slabe ale unei idei.
Aceasta realitate, intalnita mai des decat am crede, a adus in ultimii ani multe lansari neinspirate, unele trase la indigo sau cu mesaje exagerate care ne anunta cum noul produs va schimba lumea.
E drept, multi dintre oamenii din companii vor astfel de mesaje si se multumesc cu un tabel lung cu rezultatele lansarii: un numar “impresionant” de likeuri si engagement satisfacator. Foarte multi nu vor idei curajoase, ci doar similare cu ce s-a mai facut.
Pentru ceilalti insa, pentru oamenii de marketing si companiile care au curaj sa testeze, sa inoveze si sa fie creativi, a aparut Briefs by #bizsmscamp. Nu a aparut din senin. L-am testat la fiecare dintre cele 12 editii ale Social Media Camp. Impactul a fost vizibil si, de la o editie la alta, numarul companiilor care au avut curajul sa-si testeze produsul sau sa caute la eveniment idei pentru brandul lor a crescut. Ieri, la invitatia Caroli, am organizat prima editie si la Bucuresti. Dar am dus ideea la un alt nivel – mai multe echipe, acelasi brief.
Caroli a testat urmatoarea lansare a companiei. Patru echipe s-au duelat in idei si propuneri de campanii. Pentru ca la discutii au participat oameni de marketing si brand manageri din diverse domenii, oameni din agentii, jurnalisti si bloggeri, a rezultat un turnir de idei creative cu mesaje clare si puternice.
M-am bucurat sa vad entuziasmul fiecarei echipe si modul in care participantii si-au sustinut ideile si au provocat clientul. A fost un eveniment cu mult umor si inspiratie. O intalnire in care echipa #bizsmscamp inchegata in cele 12 editii ale taberei de la Paraul Rece a spus din nou lucrurilor pe nume. S-au testat multe idei si abordari si s-a dovedit a fi genul de eveniment pentru care merita sa iesi din casa, indiferent de cat este de frig sau cat de multa zapada este!
Atuurile Briefs by #bizsmscamp
O echipa formata din profesionisti din companii, agentii, bloggeri si jurnalisti.
Locul in care se spune lucrurilor pe nume si afli pareri oneste despre campania ta.
Un eveniment in care iti verifici ideile si cristalizezi strategia.
O intalnire in care, prin umor si ironie, descoperi noi abordari.
Evenimentul de la care pleci acasa cu un plan si mai multe idei decat te astepti.