In aceasta seara, alaturi de biroul CannesLions Romania, echipa de la Biz organzieaza un eveniment special: Cannes Preview. In ambianta unica a galeriei Galateca si in mijlocul expozitiei “Feed Me”, a artistilor Marilena Oprescu-Singer (Saint Machine) si Radu Pop (Noper), vor rula incepand cu ora 19.00 lucrarile romanesti care au intrat anul acesta in competitia creativilor de la Cannes.
Pentru cine nu stie, anul acesta creativii romani au inregistrat 151 de inscrieri. “Este cel mai mare numar de inscrieri. Cu 50 de lucrari mai multe decat anul trecut. Cu siguranta faptul ca anul trecut Young Lions au castigat premiul cel mare la Design a ambitionat mult. In plus, Cannes-ul a fost un hot topic pe tot parcursul anului si am promovat intens evenimentul, avand intre 1 si 3 evenimente pe luna”, spune Teodora Migdalovici, ambasador al festivalurilor Lions in Romania.
Pe langa lucrarile romanesti admise anul acesta in competitia de la Cannes, printre invitatii serii se numara si cativa dintre creativii care au inscris cele mai multe lucrari: Andres Vergara de la McCann Erickson Romania, Mihnea Gheorghiu de la Publicis si Mihai Fetcu de la Geometry Global. Mai mult, Teodora va anunta si cine va reprezenta Romania la Young Lions Design, Young Lions Cyber, Young Lions PR si Roger Hatchuel!
Celor care cauta creativitatea in spoturile de la TV si se intreaba unde este, Teo Migdalovici le ofera cel mai pertinent raspuns pe care l-am auzit in ultimul timp: “Azi creativitatea nu se mai compara cu cea din anii trecuti. Este resetata pe alte directii. Spectacolul vine acum din mobile, integrated si online, nu de la TV. Creativitatea cu care eram noi obisnuiti nu mai exista. S-a mutat pe alte ecrane si mecanici, asa cum s-a intamplat si cu consumatorul”.
Ne vedem la Cannes Preview!