Cum sarbatoresti cel mai bine 20 de ani? Alegand sa promovezi 20 de tineri de 20 de ani care au rezultate remarcabile! Asa a ales echipa Metropolitan Life sa celebreze aniversarea si pentru asta a apelat la noi, redactia Biz, exact in anul cand si revista Biz aniverseaza 20 de ani!
“Ne-am gandit ca aniversarea aceasta sa nu fie despre noi, ci despre noua generatie. Reusim sa gasim 20 de tineri care sa aiba impliniri frumoase pana la 20 de ani?” a fost intrebarea pe care ne-au adresat-o si, cum ma stiti, am acceptat pe loc provocarea!
Am simtit mereu ideile bune si am ales sa luptam pentru ele, iar acest proiect a aparut, asa cum trebuia sa fie. Stiam deja ca, in esenta, viziunile echipelor Biz si Metropolitan Life au numeroase puncte comune. Astfel, cautarea celor 20 de tineri s-a bucurat, asa cum va puteti inchipui, de implicarea totala a jurnalistilor Biz. De la a vorbi cu mai multe agentii de research, la a anunta in toate grupurile profesionale si organizatiile studentesti si a cauta recomandari inclusiv pe Facebook. N-am renuntat in fata reactiilor descurajatoare din partea celor care nu cred in aceasta generatie. Si i-am gasit!
Cine sunt copiii din aceasta generatie
Stim cu totii ca fiecare generatie este diferita, ca are plusuri si minusuri si ca intre generatii va fi mereu o prapastie de mentalitate, dar cel mai important este ca si pentru tineri vine o vreme cand spun “pe vremea mea”.
Pana acum. Asa era pana acum. La generatia Z am descoperit o noua realitate: copiii care au in jur de 20 de ani in acest moment demonstreaza sociologic ca generatia lor este unica. Complet diferita de cele de pana acum si preconizeaza o schimbare majora pentru urmatorii ani.
De ce? Ce au ei atat de diferit fata de celelalte generatii? Au trait toata viata in era internetului. Vad altfel decat noi banii si petrecerea timpului. Stau conectati peste 10 ore pe zi si sunt foarte pragmatici.
Unii sunt matematicieni si experti in informatica, altii sunt artisti si sportivi, unii sunt designeri sau cautatori si sustinatori de valori. Ne-am dorit sa prezentam 20 de profile diferite, din domenii neasteptate, si pot sa va spun cu mare bucurie ca vom continua aceasta serie care s-a bucurat de succes din primul moment in care am anuntat ideea.
Stiu ca este un paradox pentru toti cei care nu inteleg aceasta generatie si au senzatia ca nu vor sa lucreze, ca au pretentii, ca nu inteleg lumea in care traim, dar, un mare DAR vine aici! Iau lumea asa cum este si o inteleg mai usor.
Valorizeaza egalitatea rasiala. Sunt deschisi la tot ce au in jur si nu au crezuri marcante, precum alte generatii. Din punctul de vedere al religiei, sunt generatia cel mai putin inclinata spre credinta. Vad diferit sexualitatea si statutul lor in societate, iar modul in care pretuiesc timpul, banii si proprietatile este total diferit.
Stiu ce vor si nu accepta jumatati de masura cand este vorba despre ei si viata lor. Sunt buni in comunicare si rezolvarea problemelor. Au fost crescuti de Generatia X in recesiune, asa ca stiu ce inseamna economisirea si o pretuiesc, dar mai presus de toate sunt nativi digital si vad lucrurile in context global.
Sunt generatia care vrea autenticitate. Sunt constienti de contradictii si nu, nu au un punct de vedere absolut. Au crescut in era fake news si pentru ei adevarul are mult mai multe fete. Si, da, desi e paradoxal, pretuiesc in egala masura efemerul si tangibilul si demonstreaza ca sunt cea mai fluida generatie, o generatie hibrid careia ii place sa incerce, sa combine, sa colaboreze si sa inoveze.
Ei sunt cei care vor pune o amprenta puternica asupra viitorului nostru. Dar, daca incepem sa-i cunoastem, poate vom vedea si noi mai frumos viitorul. Pe 20 dintre ei va invit sa-i descoperiti si sa le cititi povestile in revista sau pe siteul Biz si pe pagina metropolitanlife.ro.
Povestea continua
Vom reveni constant pe parcursul acestui an cu alti tineri remarcabili pentru ca avem si am identificat mult mai multi astfel de copii impresionanti! Pentru ca acesti copii cu adevarat teribili, exponenti ai acestei generatii merita sa fie promovati si cunoscuti!
“20 la puterea 20” este o serie de interviuri cu tineri exceptionali care va continua atat timp cat vom gasi tineri cu performante extraordinare in randul acestei generatii! Proiectul este initiat la aniversarea celor 20 de ani de activitate pe piata din Romania a Metropolitan Life, in colaborare cu Revista Biz.
Metropolitan Life isi sarbatoreste aniversarea sustinand generatia care contruieste Romania de maine, tineri care merita respectul si atentia noastra. Speram ca povestile lor impresionante si realizarile remarcabile sa va inspire si pe voi sa aveti incredere si curaj sa va urmati calea.