marta usurelu

Despre evenimente, prin ochii organizatorului

martainsala

Ca organizator de eveniment ai o mare responsabilitate. Trebuie sa ai un concept bun, care sa atraga atat interesul participantilor, cat si al sponsorilor. Este important sa soliciti prezentari bune si potrivite cu publicul care va fi in sala. Nu este usor, dar, daca nu ai acest mix, esecul este asigurat.
Apoi, trebuie sa te asiguri ca nu ai surprize cu vorbitorii care te anunta in ultima ora fie ca nu mai vin, fie ca vin cu aceeasi prezentare cu care au mai fost la un alt eveniment. Cu riscul de a se supara, este vital sa-i anunti ca nu pot veni nepregatiti sau cu aceleasi slide-uri. Nu toti inteleg, din pacate. Dar selectia se face mai natural in acest caz.

Heidi Chocolate

Heidi Chocolate a oferit participantilor posibilitatea sa-si conceapa ciocolata preferata.

Pentru participanti trebuie sa gandesti programul cat mai aproape de interesele si dorintele lor. Daca ceva nu este ok, oamenii intra simplu si firesc pe email sau mesanger si i-ai pierdut!

bradjack

In tabara de la Paraul Rece a fost ridicat primul brad Jack Daniel’s din Romania!

Incercam, pentru o cat mai mare implicare sa gandim, impreuna cu speakerii, prezentari interactive, exercitii la care nu poti participa fara sa lucrezi efectiv si activari in care sa inteleaga de fapt ideea din spatele mesajului. Din nou, cu riscul de a supara, am grija sa le explic participantilor ca de ei depinde sa aleaga dintre informatiile prezentate ce-i intereseaza si sa afle de la invitati ceea ce-si doresc. Nu mai incurajez insa de ceva vreme implicarea in discutii a celor care sunt prea la inceput de drum. Prefer sa-i consiliez separat, pentru a pastra nivelul discutiilor la “inaltimea” primului om din clasa, asa cum s-a inradacinat deja ca expresie la noi.

calif1

O activare Calif-ica! O seara perfecta, pregatita in detaliu, care a cucerit participantii.

Cu sponsorii avem aceeasi dorinta de a ridica stacheta. Le-am explicat partenerilor participanti ca nu este suficient sa fii prezent la o conferinta si sa ai un logo pe materialele evenimentului sau produsul in sala. Oamenii nu vor vorbi despre tine si produsele tale daca nu faci ceva interesant sau daca nu ai o prezentare cat mai buna. In acest sens, incurajam discutiile si prezentarile cat mai umane, pline de “how to”, dar mai ales subiecte care sa fie de interes pentru sala.

Nu este usor, dar cand ai deschidere si toata lumea vine dornica sa se implice chiar ai parte de o experienta frumoasa iar oamenii apreciaza acest efort!

staro

Chef-ii D’Artagnan si Dexter au fost maestrii de ceremonii ai activarii Staropramen.

Sunt in momentul in care trag linie dupa a opta editie a taberei de la Paraul Rece, Social Media Snow Camp, un eveniment care reuseste sa aiba ecouri peste toate asteptarile noastre. Ma bucur acum, cand revad programul, ca am reusit sa organizam o editie la care participantii au fost incantati de prezentari si activari, iar sponsorii au reusit sa se ridice la inaltimea asteptarilor. Mai mult, sa inteleaga si sa se ambitioneze sa-i uimeasca pe participanti! Iar speakerii au avut atat intentia, cat si norocul sa fie in forma maxima pentru prezentarile lor!

sala
Cei care ma cunosc stiu ca am devenit unul dintre organizatorii care au multe solicitari de bifat. Cu toate acestea, pot sa spun ca aceasta editie a avut cele mai bune prezentari. Radu Atanasiu si Liviu David au fost la mare inaltime si s-au clasat in topul preferintei participantilor.

cola.jpg

Atelierul lui Mos Craciun, activarea Coca-Cola, a evidentiat creativitatea participantilor

Catalin Tenita, Alex Paius, Mugur Patrascu, Alex Negrea si Victor Kapra au punctat elocvent si au atras atentia asupra greselilor pe care le facem in activitatea de zi cu zi. Cristian Manafu a facut simulari si planuri de strategie pentru companii, iar reprezentantii companiilor au reusit sa castige admiratia celor din sala. Felicitari! Este o adevarata realizare si un efort care va aduce multe roade in viitor. Iar pentru mine este o mare multumire sa vad ca, pentru editia din vara, care va avea loc in perioada 2-5 iulie, avem deja inscrieri!

parau

Paraul Rece, un picior de plai, o gura de rai!

Partenerii taberei de iarna au fost: Telekom, UniCredit Tiriac Bank, Samsung,Renault, Shoppy, Coca-Cola, Staropramen, Domeniile Samburesti,Himalaya, TNT, Calif, Heidi si Air-France KLM.

Comentează

Share article:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email