marta usurelu

Despre marketing, cu sinceritate

dreamstime_s_30917640

Oamenii nu gandesc in termeni de canale media sau obiective de brand. Ei vor sa interactioneze si sa testeze. Si, desi au o serie de produse pe care le aleg din rutina, le place sa descopere branduri noi, care le ofera experiente interesante.

Uitand de aceasta realitate, echipele de marketing se pierd in strategii intortocheate si campanii neinspirate sau in lansari in care produsul este neglijat de cele mai multe ori.

Dar cum nu pot fi toate produsele love brand, oamenii din companii intra intr-o stare de resemnare, gasind zeci si zeci de scuze pentru care produsele si rezultatele lor nu sunt la nivelul dorit. Asta desi realitatea ne arata clar un fapt: consumatorii nu se trezesc dimineata dorindu-si doar love brands. Ei vor calitate si preturi corecte, produse care sa-i multumeasca si sa-i determine sa le realeaga.

Stiu, spus asa totul pare simplu, dar nu este. Fiecare companie sau produs are specificul sau. De aceea cartile, cursurile si conferintele dedicate marketingului si eficientei sale sunt atat de cautate. Acesta este si motivul pentru care de 15 ani echipa Biz organizeaza evenimente de marketing care reunesc cei mai buni specialisti din domeniu. Si care-si propun dezbateri la obiect si raspunsuri la intrebari concrete, care intereseaza atat companiie si agentiile, cat si consumatorii.

Best Marketing vine la Cluj Napoca

Despre cum s-a transformat marketingul, cum sa faci comunicare si campanii eficiente dar mai ales despre ce vor consumatorii si cum trebuie sa gandesti corect strategia de marketing vorbim in aceasta saptamana la conferinta Best Marketing la Cluj Napoca, alaturi de comunitatea de marketing din aceasta zona a tarii.

Fara sa ofere solutii sau retete universal valabile, Best Marketing este o platforma de invatare si schimb de experienta pentru profesionistii din industrie.

Pentru a veni si mai mult in ajutorul comunitatii de marketing, jurnalistii Biz realizeaza anuarul celor mai importanti directori de marketing din Romania, analizand schimbarile de la an la an, profilul si performanta oamenilor de marketing.

Foto © Olivier Le Moal | Dreamstime.com

Comentează

Share article:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email