marta usurelu

Directorii de marketing isi schimba compania pentru o zi

 

BIZ-Mkt-Xchange2

Incepem aceasta saptamana cu un anunt care va fi subiectul principal de discutii intre oamenii de marketing si comunicare in urmatoarea perioada: cei mai importanti directori de marketing din Romania isi schimba pentru o zi compania pentru care lucreaza!

Mai exact, echipa Biz va facilita in aceasta luna schimburi de experienta si discutii de marketing intre cativa dintre cei mai importanti jucatori din economia romaneasca. Fiecare participant in acest proiect va deveni “director de marketing pentru o zi” intr-o alta companie, dintr-un domeniu diferit de cel in care activeaza, se va intalni cu directorul de marketing titular si cu echipa acestuia si va discuta probleme comune de marketing, organizare si branding.

Biz Marketing Xchange (BMX) este un proiect care necesita mult curaj si incredere in experienta si capacitatea de a fi continuu out of the box a directorilor de marketing. Pentru ca inovatia implica de cele mai multe ori o schimbare de perspectiva, iar networking-ul in acest domeniu este aprope inexistent stim ca acest experiment va fi primit cu multa curiozitate si apreciere de specialisti si profesionisti.

Biz Marketing Xchange se va desfasura, incepand din acest an, in fiecare primavara. La aceasta prima editie am invitat sa participe cativa dintre cei mai importanti directori de marketing din Romania” spune Marta Usurelu, redactor sef si actionar majoritar Biz.

Profesionistii care au acceptat pana in acest moment provocarea Biz de a-si schimba compania pentru o zi sunt: Mihai Barsan, vicepresedinte marketing, Ursus Breweries; Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC, Pizza, Hut, Pizza Hut Delivery si Paul, Calin Clej, Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise, PepsiCo; Adrian Nicolaescu, Marketing Director, Mega Image; Anca Nuta, Head of Identity & Communication Director, UniCredit Tiriac Bank.

Update:

Andreea Toloaca, Marketing Director al Orkla Foods Romania, Tudor Galos, Consumer Marketing Executive Devices Category Lead Microsoft Romania si Ionut Gheorghe, director de marketing Dacia si Renault s-au alaturat proiectului Biz Marketing Xchange.

In cursul acestei saptamani vom anunta lista completa a directorilor de marketing care vor participa la prima editie BMX. Proiectul va fi comunicat pe siteul revistabiz.ro si in urmatoarea editie a revistei.

Experienta si impresiile acumulate in timpul experimentului vor fi publicate in editia din mai a revistei Biz, dar vor fi prezentate chiar de catre participantii si la conferinta Best Marketing, pe care echipa Biz o organizeaza pe 26 mai.

Biz Marketing Xchange este un experiment inovator in comunitatea de business din Romania realizat de echipa revistei Biz in parteneriat cu Telekom Romania, dupa o idee GMP Advertising.

1 comentariu

  1. […] lăsați ideea (excelentă, zic, bine șefa Marta! :D). Cât de tari mi se par oamenii ăștia cu funcții lungi pe cartea de vizită :)) care au […]

Comentează

Share article:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email