marta usurelu

Importanta unei invitatii

dreamstime_s_25366953

Sunt multe discutii despre invitatiile gratuite, in special cele despre cui trebuie oferite si cand. Stim cu totii care este importanta unei invitatii, dar la fel de bine stim ca facem parte dintr-un popor care prefera s-o astepte sau sa nu participe deloc, la un eveniment sau concert, in loc sa-si cumpere bilet.

Tot ce este gratuit incanta, din pacate, si nu doar persoanele care au o conditie financiara precara. In acelasi timp, oamenii s-au obisnuit si, indiferent de pozitia finaciara sau dintr-o companie, solicita invitatii si, mai nou, considera ca li se cuvine sa le primeasca!

Asa s-a ajuns la polul opus, cel in care biletele nu se mai vand si organizatorii, de teama sa nu aiba salile goale, ofera de-a valma invitatii. Iar aceasta “inflatie” a determinat un nou comportament, cel al oamenilor care fac interventii pentru a primi invitatii dar care nu le onoreaza.

Desi pare, nu este un lant al stabiciunilor din care nu se poate iesi. Acum este un moment la fel de bun ca oricand sa depasim aceasta perceptie. Oamenii nu apreciaza la adevarata valoare ceva ce primesc gratis, asa cum prea putini respecta gestul frumos sau de ajutor pe care-l primesc de la cineva.

Concertul Maroon 5 de saptamana trecuta, la care organizatorii au oferit restrictiv spre deloc invitatii, a arat clar: cine vrea cu adevarat sa mearga la un eveniment cumpara bilet! La fel de clar s-a vazut ca sunt putini acesti oameni, dar pot sa spun ca mi-a placut sa nu ma inghesui si sa nu vad cozi la tot pasul! Cel mai mult mi-a placut sa nu-i aud constant in jur pe cei care le stiu pe toate si care vin la evenimente pentru show off.

In loc de o concluzie, am tras doua! Nu pierdem nimic daca nu-i avem alauri pe cei care bifeaza inca un eveniment. In lipsa de altceva – merita completat! Si niciodata nu e prea tarziu sa incepem sa apreciem oamenii sau gesturile care merita si sa punem pret pe valoare.

Foto © Viorel Dudau | Dreamstime.com

Comentează

Share article:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email