marta usurelu

Top Social Brands 2016

dreamstime_s_1774993

Daca initial comunicarea in retelele social media parea mai degraba un miraj pe care doar cei mai curajosi directori de marketing au avut curajul sa-l incerce, de cativa ani, fie ca brandurile vor sau nu sa intre in acest domeniu, consumatorii le-au obligat sa fie prezente in social media!

Astazi nu mai este o optiune sa faci campanii integrate si sa fii prezent online, iar echipele care au inteles modul real time in care functioneaza consumatorii au reusit sa-si intareasca brandurile si credibilitatea in fata consumatorilor.

Nu este usor sa fii prezent in social media, pentru ca nu este ceva ce doar trebuie bifat si trecut mai departe. Este un proces continuu, in care brandul are propria viata si in care consumatorii intervin, asa cum numai ei stiu s-o faca, usor sau deloc usor pentru oamenii de marketing si comunicare, si-si spun parerile.

De noua ani, echipa Biz analizeaza acest domeniu si prezinta in luna iunie topul celor mai puternice branduri in social media. Cercetarea este un proces complex, care analizeaza activitatea celor mai implicate branduri, pe baza chestionarelor pe care companiile le completeaza, dar si a cercetarii pe care echipa Biz o face urmarind chestionarele, impreuna cu o echipa de 90 de specialisti in social media si punand cap la cap aceste rezultate cu mentiunile si aparitiile pe retelele sociale contorizate de Zelist.

Dupa ce in martie, la Social Media Summit Bucuresti, am lansat lista cu cei mai influenti bloggeri din Romania, pe domenii de activitate, pe 23 iunie lansam a noua editie a topului celor mai active branduri in social media din Romania, Top Social Brands. Ca de fiecare data, la conferinta prezentam cele mai eficiente strategii de promovare in retelele sociale si modul in care social media marketingul schimba strategia companiilor.

Evenimentul reuneste reprezentantii brandurilor care au reusit cele mai bune campanii si cel mai coerent mix de comunicare in social media marketing dar si specialistii care vor aduce in prim plan provocarile industriei in 2016 si vor dezbate cele mai eficiente strategii de promovare in retelele sociale, cele mai bune campanii din ultimul an, dar si tedintele pentru 2016.

Foto © Vladek | Dreamstime.com

Comentează

Share article:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email