marta usurelu

Vacanta in Republica Dominicana

plajacaraibe

Daca vrei o vacanta in care sa faci plaja la umbra palmierilor, o destinatie in care te bucuri de veselia si ritmurile irezistibile ale muzicii spaniole si de varietatea cocktailurilor cu rom, atunci Republica Dominicana este pe gustul tau! Iar daca istoria te fascineaza si intelegi ca in Santo Domingo poti sa calci la propriu pe urmele lui Cristofor Columb si poti vizita casa pe care a construit-o pentru el si fiul sau, cu atat mai mult atunci insula este perfecta pentru tine.

Cu acest gand am plecat in Dominicana in aceasta vara si am ales Punta Cana, o coasta cu peste 40 de mile de plaje pline cu palmieri, in care sunt concentrate 50 de hoteluri all- inclusive. Aeroportul si drumul de la aeroport la hotel sunt modernizate iar Dominicana este o tara in care poti merge linistit pe cont propriu, o insula unde poti inchiria masina si alege sa vizitezi orice zona fara vreo problema de securitate iar localnicii sunt mai mult decat prietenosi.

Hotelul perfect pentru toate gusturile
Pentru alegerea hotelui in care sa ne petrecem vacanta de vara am cerut recomandari echipei de la Eturia, iar hotelul Dreams Punta Cana Resorts s-a dovedit a fi, pentru noi, o alegere perfecta, care ne-a oferit mai mult decat ne asteptam!

dreams

Camerele sunt spatioase si curate iar daca optezi pentru varianta Prefered, te poti bucura si de un generos jacuzzi pe terasa! Excelent de incercat, in special seara. Iar daca ai si norocul sa prinzi o ploaie tocmai cand te bucuri de baia de bule, vacanta este o adevarata desfatare!

Restaurantele sunt numeroase si variate si au o mancare excelenta. Nu, nu este doar o recomandare! Cei care ma cunosc stiu ca sunt selectiva si ca ma enervez daca mancarea e proasta, dar la Dreams cu greu m-am stapanit sa nu gust din toate mancarurile! In plus 3 dintre ele se afla chiar pe plaja si iti permit luxul unei brize in par si desfatarea ochiului cu acel colt de rai cu apa albastra si nisip alb, strajuit de palmieri.

Plajele sunt cu adevarat rupte din paradis!
Dupa ce ne-am cazat, am iesit sa cunoastem resort-ul. Nu mi-am putut inchipui cat de frumoasa este plaja si am ramas minute in sir admirand nisipul, palmierii uriasi, cerul impecabil si apa ca de azur.

plajacaraibe1 Este acel peisaj pe care-l vezi in vederi sau filmele de la Hollywood si la care visezi toata viata. Mai mult, plaja larga cu nisip fin si paturile generoase si confortabile pe care poti sa stai la soare si imensitatea oceanului creeaza cadrul ideal pentru o binemeritata evadare din realitate.

Pe aleea de langa piscina, la intersectia dintre drumul spre lobby, restaurante si plaje, traieste si o famile de pasari flamingo! Nu le-am acordat initial o atentie speciala, dar pozitiile in care dormeau, coloritul si marimea aripilor deschise cand se intindeau m-au determinat sa le observ indeaproape in fiecare zi. Paunii si papagalii colorati sunt alti locatari ai hotelului care se bucura de vegetatia luxurianta din resort.

flamingo

Mi-a placut si piscina, lunga cat intreg resort-ul, in care apa era mereu perfecta si varietatea show-urilor care aveau loc seara, diferite in fiecare zi, unde spectacolele de magie si circ ne-au determinat sa apaludam in picioare!

Tot in drumul spre plaja se amenajeaza dimineata un bufet cu fructe proaspete iar mango-ul pe bat, sculptat ca un trandafir, m-a cucerit! Asa cum mi-a placut si n-am ratat sa iau inghetata de la bicicleta cu inghetata care mergea pe alei si te ajuta sa te racoresti in dupa-amiezele de neuitat din Caraibe.

mango

Ceremonii si servicii de 5 stele
Mi-a mai placut mult cupola din mijlocul resort-ului, de un alb imaculat, care crestea ca sculptata din verdele intens al ierbi in albastrul impecabil al cerului si unde am fost martora catorva nunti la care m-am dovedit a fi un adevarat paparazzi.

nuntacaraibe2

Am surprins mai multe nunti, toate cu miri si nuntasi de culoare, dar la care toti, pana la ultimul, erau imbracati in alb! Am vazut si nunti pe plaja si mi-a placut atentia delicata pentru detalii care m-a determinat, recunosc, sa ma gandesc cat de frumoasa poate fi o astfel de ceremonie.

Dreams este un hotel in care daca vrei servicii complete de 5 stele poti solicita agentiei sau la receptie statutul de client Prefered prin care ai internet in tot resort-ul. In camera te asteapta rom si snackuri si ai si un Prefered Club cu o zona de business cu ziare, reviste si calculatoare dar si un bar dedicat si snack-uri cat e ziua de lunga.

Si, nu vreau sa uit, echipa de entertainment a hotelului s-a dovedit a fi una care merita toata atentia! Desi lucreaza de la 10.00 la 23.00 in fiecare zi, toti se straduiesc sa te ajute sa-ti scapi de griji si sa intri in moodul de vacanta. Sunt dansatori minunati la care te uiti fascinat, convins ca n-au oase iar toate fetele au posteriorul bombat si danseaza asa cum nu credeam ca pot vedea vreodata, indiferent cat rom sau mamajuana, bautura lor traditionala, consumi.

inghetata

Mi-a placut resortul. Este de departe unul dintre hotelurile excelente ca si raport calitate – pret in care am stat si as reveni cu drag! Si pot sa spun ca n-am uitat nici o clipa de cand am revenit acasa lumina stralucitoare si vegetatia luxurianta din Caraibe care fac din acel loc un mic paradis pe pamant. Hotelul Dreams Punta Cana este parte a grupului AM Resorts din care mai fac parte resort-urile Zoetry, Secrets, Breathless, Now si Sunscape, pentru care agentia Eturia este reprezentant exclusiv in Romania.

Cum ajungi in Punta Cana
Desi pare departe si complicat, drumul spre Puta Cana este usor si confortabil cu Air France. Am mers de la Bucuresti putin peste 2 ore pana la Paris unde, dupa o escala scurta, am urcat in transatlantic si in 8 ore am ajuns la la destinatie. Tranferul, asigurat tot de Eturia, a fost rapid. A durat inca 30 de minute.
Ca de obicei va recomand sa urmariti siteul si ofertele Air France. De cateva ori pe an compania are pentru aceasta destinatie oferte care nu trebuie ratate: 699 de euro per bilet, dus-intors din Bucuresti! Iar ca si perioada, in Republica Dominicana poti merge oricand in timpul anului. Ideale sunt insa lunile octombrie –februarie.