marta usurelu

20 de ani de Biz

Voiam să devin arheolog sau profesor de istorie. Nu știam ce mi se potrivește, până când am făcut practică la un ziar și am iubit din prima clipa meseria de jurnalist! La fel a fost cu Biz. Lucram la Ziarul Financiar când am aflat că se lansează prima revistă de afaceri din România. O revista glossy, cu accent pe oameni și pe idei. Am simțit ca vreau să lucrez la Biz. Am dat zeci de telefoane și mesaje pentru a merge la un interviu și am reușit.

Apariția Biz în Romania a fost un fenomen. Revista a demonstrat că poți să ai conținut adevărat, cu focus pe oameni curați și lideri care schimba industria. N-am acceptat oamenii de carton, nici fotografiile obișnuite cu CEO care stau în spatele laptopului, pentru că am iubit atât de mult ideea de a face lucrurile bine și în stilul nostru, încât am impus un standard și ne-am pus amprenta în zona de business.

Când a venit criza, n-am putut să las revista a se închidă. Așa am devenit, pe lângă redactor-șef, antreprenor. Nu știam ce mă aștepta, nu-mi închipuiam cât va fi de greu, dar așa am descoperit cât este de important să lucrezi cu o echipă de jurnaliști dedicați, ca să transformi viziunea în realitate!

La început am luptat pentru a supraviețui și pentru a merita încrederea cititorilor. Am căutat să demonstram prin proiectele noastre că merităm atenția liderilor de business. Am luptat apoi, an de an, să creștem. Să schimbăm paradigma și să consacrăm conceptele Biz în țară și peste hotare.

Am știut că trebuie avem conținut pe care nu-l poți găsi în altă parte și că, indiferent cât este de vast internetul, printul poate oferi inovație și am inovat! Proiect după proiect, am crescut mai mult decât speram. În ultimii 9 ani, am realizat 9 ediții internaționale în lume (în noiembrie va fi a zecea), mutând redacția în cele mai puternice capitale de pe glob. Mai mult, am câștigat un Red Dot Design Awards pentru coperta Biz Singapore, realizată împreună cu Brandient.

Realizăm în fiecare an Anuarul directorilor de marketing și am arătat ca 40% dintre specialiști se schimba de la an la an. Publicăm Digital Report cu cei mai influenți oameni și agenții din online, lista celor mai importanți antreprenori, pe județele țării. Prezentăm cele mai puternice 100 de branduri românești, cele mai importante agenții de comunicare, cei mai performanți CEO și cele mai profitabile companii.


Este doar puțin din ce facem de 20 de ani la Biz. Din fericire! Fericire pentru că, în ciuda provocărilor, am construit probabil cel mai puternic brand românesc de presă de business. Fericire că suntem premiați la nivel internațional pentru proiectele în care credem și că am reușit să ne construim independenți viitorul. Fericire pentru ca n-am simțit când a trecut timpul!

Comentează

Share article:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email