marta usurelu

Cum au intrat 3 bloggeri in meniul Calif

califbizkebab

Pentru toti cei care intreaba si ne scriu, raspunsul este acelasi: nu ne-am extins domeniul de activitate. Biz Kebab este un nou sortiment de kabab gandit de trei bloggeri in tabara Social Media Camp, pentru Calif!

Lansarea Biz Kebab este deja un subiect care in doua zile a atras atat atentia social media cat si a consumatorilor Calif. Ivo Bobal, Andrei Cismaru si Marian Ionescu – Mariciu, sunt cei trei bloggeri care alaturi de echipele lor au conceput noile retete.

Ivo propune un kebab de vita cu legume, chimion, menta si seminte de rodie. Andrei Cismaru a gandit un kebab de pui cu ceapa calita si maioneza de casa cu usturoi, sumac, patrunjel, pul biber si stafide. Mariciu are o reteta cu un mix de ingrediente mai putin intalnit la noi: kebab de pui cu tahina, vinete, rosii, ceapa cu sumac si stafde.

Varianta de kebab care se va vinde cel mai bine, intr-un interval de o luna de zile in restaurante, va ramane “pentru totdeauna” in meniul Calif.

Cum a aparut Biz Kebab

Radu Tanase, unul dintre cei trei actionari Calif, a provocat participantii de la Social Media Camp sa gandeasca noi retete de kebab. Trei echipe conduse de Ivo, Marciu si Cismaru s-au luptat in noiembrie. Echipele au conceput retete care au impresionat juriul dar mai ales staff-ul Calif. Activarea din tabara nu s-a incheiat odata cu evenimentul. Saptamana aceasta Calif a lansat noile retete in restaurante si, de miercuri seara, competitia din tabara a fost predata consumatorilor. Kebabul care se va vinde cel mai bine va intra in meniul permanent al restaurantelor.

De la teorie la Biz Kebab

M-a surpins si incantat in egala masura sa vad ca numele sub care se comercizileaza noua gama poarta numele Biz. Stii ca ai facut mai mult decat un eveniment cand participantii si partenerii iti devin prieteni, dar mai ales cand ideile din teorie sunt puse in practica.

Acesta este efectul taberei de la Paraul Rece, o pepiniera de idei care a nascut campanii, a schimbat strategii de comunicare si digitale si a dezvoltat strategii de produs. Nu pot sa nu felicit Calif pentru interactiunea pe care a nascut-o prin aceasta campanie in social media. In plus, mi-a placut sa vad ca vanzatorii recomanda fiecarui client noua gama realizata de bloggeri!

Apreciez initiativa Calif de a promova bloggerii si le urez ca vanzarile din aceasta luna sa le rasplateasca efortul. Felicitari Calif si Radu Tanase! Sper sa vedem cat mai multe companii care sa promoveze blogosfera asa cum o faceti voi!

Cum au aparut retetele Biz Kebab in imagini.

Radu si bloggerii

Marian Ionescu, Radu Tanase, Andrei Cismaru si Ivo Bobal

 

Comentează

Share article:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email