marta usurelu

De ce mor ideile

dreamstime_s_22105078

Pentru ca oamenii nu au curaj si vor certitudini. Unii dintre cei care au idei tin cu dintii de ele si nu le transforma in realitate. Altii nu cred suficient sau nu au curaj si resurse sa le implementeze. Dar, cel mai des, ideile frumoase mor pentru ca sunt prea multe capete luminate la un loc care nu se inteleg. Daca nu li se pare ca iese suficient profit, sau nu cad de acord asupra unei directii, renunta la ele.

Personal, cred ca ideile mor pentru ca nu se lupta nimeni pentru ele! Ideile au nevoie de viata, de multa pasiune si, foarte adevarat, de nerv si curaj sa te ridici de pe scaun si sa mergi sa darami muntii. Nu va speriati. Nu se ajunge pana acolo. Este suficient sa te ridici si sa pleci la lupta. Gestul este imediat rasplatit de sansa. Din senin apar aliati, gasesti vai intre munti, resurse sa le treci si sa faci ceea ce initial era imposibil.

Nu vorbesc din carti. Am reusit sa fac proiecte uimitoare din idei imposibile. Din idei nebune! Mi-au placut. Am crezut in ele si, ceea ce este esential, nu m-am gandit niciodata cati bani facem, ci cati bani ne trebuie ca sa le punem in practica. Iar cand au iesit, tot efortul ne-a fost rasplatit.

Satisfactia minunata, cand vezi ca ideea ta a prins contur, si este admirata, iar oamenii o dau exemplu, este de nedescris in cuvinte. Bineinteles ca vin si banii, dupa ce ai reusit ce ti-ai propus. Si ca esti vazut cu alti ochi. Dar cel mai mare castig, dupa parerea mea, este ca ai curaj sa crezi mereu in puterea ideilor si in oamenii care vad frumusetea lor.

Pretuiti oamenii cu idei si vana sa le puna in practica. Sunt putini si rari, intr-o lume in care nimeni nu mai vrea nimic. Intr-o lume in care suntem parca nevoiti s-o luam mereu de la capat, oamenii buni sunt adevarate pietre pretioase care te pot ajuta sa te evidentiezi si te ridica mult peste concurenti.

Foto © Charlieaja | Dreamstime.com

Comentează

Share article:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email