marta usurelu

Solutii IoT pentru companiile din retail

Apreciez la adevarata valoare serviciile si solutiile menite sa-mi usureze munca. Stiu, ca antreprenor, ca trebuie sa decid tot ce se intampla in companie. Fie ca deleg sau nu, sunt omul care semneaza si evalueaza propunerile colegilor si stiu cat de importanta este decizia corecta.

Desi pare la indemana oricui, alegerea furnizorilor si serviciilor care-ti pot face viata mai usoara este una destul de dificila. Nu poti alege cu ochii inchisi un furnizor. Trebuie sa stii ce vrei si ce ai nevoie, sa cunosti ofertele din piata si, foarte important, sa-i alegi pe cei care-si pot personaliza solutiile pentru compania ta.

Pentru companiile din retail sau antreprenorii care au un business in acest domeniu, mi-a atras atentia oferta Vodafone de solutii Internet of Things (IoT).

Imi place ca, pe langa solutiile integrate, compania pune accent si pe sprijinirea clientilor pentru o mai buna intelegere a solutiilor IoT si isi propune sa accelereze procesul de transformare digitala, cu impact direct in eficientizarea afacerii si a experientei clientilor.

Solutiile sunt personalizabile pentru a oferi un sprijin real si adecvat companiilor, indiferent de dimensiunea acestora. In plus, acopera un portofoliu integrat de solutii care raspund nevoilor specifice ale fiecarei industrii.

Pentru companiile din retail sunt solutii de Wi-Fi, Mobile POS, Smart Parking, dar si mai avansate precum
Smart Counting care tine evidenta numarului de clienti care intra in magazinele si ofera acces la diverse rapoarte și grafice pentru a vizualiza traficul in anumite perioade de timp

Digital Media Signage & Smart Analytics care afiseazs informatii personalizate, in timp real, despre promotii și oferte.

Client Assist poate solicita prezența unui consilier de vanzari, printr-o apasare de buton. Cand clientii apasa butonul, angajatii primesc o alerta pe bratara smart, iar responsabilul de zona se indreapta rapid spre locul unde este nevoie de asistenta.

Queue Management care detecteaza numarul de persoane care asteaptă la coada, pe baza unui senzor video si masoara timpii de asteptare.

Quick Feedback prin care se obtinere instantaneu opinia clientilor fata de experienta din magazin.

Dar doua dintre solutii mi-au atras in special atentia si cred ca merita subliniate:

Vodafone Stock Alert
Solutia monitorizeaza in timp real stocurile de produse, astfel incat sa existe intotdeauna marfa la raft. Clientul gaseste astfel mereu produsul la raft si timpul de asteptare scade. Un alt beneficiu este ca solutia optimizeaza procesele de fabricatie si logistice astfel incat produsele sa nu lipseasca de la raft.

Vodafone Heat Map
Localizeaza zonele de interes in care se opresc clientii și perioada petrecuta in aceste zone (standuri promotionale, vitrine, zone de plasare a produselor, reclame) si ofera sugestii despre reajustarea planului magazinului pentru o eficienta mai mare. Ajuta la planificarea eficienta a resurselor de personal si imbunatateste experienta clientului, prin amenajarea optima a magazinului.

Blogul martausurelu.ro sustine campania Vodafone de comunicare a solutiilor IoT pentru companiile din retail.

Comentează

Share article:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email